irantahsil

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    irantahsil
    ايران تحصيل تخصصي ترين وب سايت علمي كشور در زمينه مشاوره تحصيلي , كنكور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ايجاد گشته تا بتواند با بهره گيري از برترين مشاوران و اساتيد علمي كشور پاسخگوي سوالات شما مردم عزيز باشد اميد است با عنايت حق تعالي و تلاش مجموعه اين مهم به نحو احسن انجام گيرد.

لینک دوستان

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 327
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز :
    بازدید دیروز بازدید دیروز :
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته :
    بازدید ماه بازدید ماه :
    بازدید سال بازدید سال :
    بازدید کلی بازدید کلی :

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.21.43.192
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان irantahsil و آدرس irantahsil-720.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد 97 – 98

نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد 97 – 98

 
نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد97-98

نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد97-98

نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد97-98 یا نتایج ثبت‌نام بدون آزمون مهر و بهمن  برای داوطلبان متقاضی شرکت در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بسیار مهم است. داوطلبانی که قصد پذیرش در دانشگاه آزاد را دارند، می‌توانند در آزمون سراسری که از طریق سازمان سنجش ثبت‌نام و آزمون آن همراه با کنکور سراسری برگزار می‌شود، شرکت نمایند. در این مرحله داوطلبانی که در انتخاب رشته خود پذیرفته نشده‌اند، می‌توانند در زمانتکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد انتخاب رشته نمایند. اما عده‌ای از داوطلبان نیز می‌توانند در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد ثبت‌نام نمایند. پذیرش در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد در دو نوبت مهر و بهمن‌ماه دانشجو می‌پذیرد. سایت ایران تحصیل در این مقاله قصد دارد در مورد نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد97-98 خدمت شما مطالبی را ارائه دهیم.

جهت نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد97-98 و یا نتایج ثبت نام بدون آزمون مهر و بهمن از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد شرایط و ضوابط خاص خود را دارد.داوطلبان متقاضی قبل از ثبت‌نام می‌بایستی از این شرایط به صورت کامل اطلاع یابند و همچنین پس از مطالعه دقیق دفترچه اقدام به انتخاب رشته نمایند. انتخاب رشته نیز همانند ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد  ، قواعد خاص خود را دارد که باید آن‌ها را رعایت نمود. تفاوت شهریه دانشگاه آزاد با سایر دانشگاه‌هایی که شهریه انتخاب واحد برای دانشجویان خود در نظر می‌گیرند، چشمگیر می‌باشد. پس بهتر است نگاهی به شهریه رسته‌های دانشگاه آزاد نیز بیندازید و در انتخاب خود هزینه را نیز مدنظر قرار دهید.

اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد97-98

دانشگاه آزاد در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در رشته‌های بدون آزمون، دانشجو جذب می‌نماید. مقطع کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد به صورت پیوسته و ناپیوسته دانشجو جذب می‌نماید. تفاوت کاردانی پیوسته و ناپیوسته در نوع ارائه رشته‌ها می‌باشد. رشته‌های کاردانی ناپیوسته، به لحاظ تنوع از تنوع کمتری برخوردار هستند. رشته هی کاردانی پیوسته تنوع بیشتری به نسبت دارا می‌باشند. در مقطع کاردانی، معدل هیچ تاثیری در انتخاب رشته شما نخواهد داشت. همچنین مقطع کارشناسی در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد، به صورت ناپیوسته و پیوسته دانشجو جذب می‌نماید. دانشجویان مقاطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد، حتماً باید دارای مدرک کاردانی باشند. درواقع می‌توان گفت، شرط ثبت‌نام در رشته‌های کارشناسی ناپیوسته، دارا بودن مدرک کاردانی می‌باشد. اما دانشجویانی که قصد شرکت در مقطع کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد را دارند، می‌توانند به صورت پیوسته و در طی چهار سال مدرک لیسانس خود را اخذ نمایند. شرایط ثبت‌نام در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد نیز، داشتن مدرک پیش‌دانشگاهی می‌باشد. داوطلبان متقاضی با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد azmoon.org ) ، می‌توانند پس از خریداری کارت اعتباری و دریافت شماره سریال، به صفحه ثبت‌نام وارد شوند. قبل از ثبت ام حتماً در مورد شرایط رشته‌ها و دانشگاه‌های مورد نظر خود، اطلاعات جامعی را به دست آورید زیرا در این مرحله چنانچه دچار اشتباهی شوید ممکن است به رشته‌ای هدایت شوید که به آن هیچ علاقه‌ای ندارید. در مورد ثبت‌نام نیز چنانچه به مشکل برخوردید و یا ابهاماتی برای شما پیش آمد، می‌توانید با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

زمان ثبت‌نام بدون آزمون مهر و بهمن دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد در دو. نوبت اقدام به ثبت‌نام در رشته‌های مختلف و پذیرش دانشجو می‌نماید. زمان ثبت‌نام در رشته‌های بدون کنکور در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد از اواسط مردادماه آغاز می‌گردد. همچنین ثبت‌نام در نوبت بهمن دانشگاه آزاد نیز در در او خر دی‌ماه آغاز می‌گردد. در زمان ثبت‌نام داوطلبان با مراجعه به سایت و دانلود دفترچه انتخاب رشته می‌توانند از بین رشته‌های مندرج در دفترچه انتخاب رشته نمایند. رشته های انتخابی خود را با دقت و از بین رشته هایی که به علاقه مند هستید انتخاب نمایید.  ثبت نام همانند سال های گذسته نیز ، به صورت اینترنتی خواهد بود.

با توجه به اینکه ثبت نام در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه برگزار می گردد. دانشگاه های مختلف بر اساس نیاز و شرایط خود، ممکن است دانشجویان را در نوبت مهرماه ثبت نام و یا در بهمن ماه ثبت نام نمایند. و این بستگی به دانشگاه مورد نظری که شما در آن پذیرفته خواهید شد دارد.

جهت نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد97-98 و یا نتایج ثبت نام بدون آزمون مهر و بهمن از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

کانال اطلاع رسانی نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد97-98

کانال اطلاع رسانی نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد97-98

مطالب مرتبط :


تاریخ ارسال پست: شنبه 14 مهر 1397 ساعت: 12:17
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 98-99

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 98-99

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 97-98

جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 98 _ مشاوره قبولی در آزمون نمونه دولتی _ مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان با شماره9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور تنها از طریق تلفن ثابت پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل

 

سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 98-99

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی منتشر شد به اطلاع کلیه داوطلبان ثبت نام مدارس نمونه دولتی می رسانیم پیرو اطلاعیه دیروز آموزش و پرورش کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 98-99 از امروز روی سامانه های ثبت نام مراکز استان ها قابل دریافت خواهد بود ضمنا داوطلبان گرامی به این موضوع دقت داشته باشند که در صورت همراه نداشتن کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی از حضور وی در جلسه امتحان جلوگیری خواهد شد لذا به اطلاع می رسانیم تمامی متقاضیان شرکت در آزمون نمونه دولتی حتما قبل از حضور در جلسه آزمون نسبت به تکمیل مدارک خود از جمله دریاف کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی اقدام نمایند و با همراه داشتن آن در جلسه امتحان حاضر شوند.

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 98-99 شامل تمامی مشخصات داوطلب از جمله نام و نام خانوادگی – شماره ملی – مقطع تحصیلی و تصویر داوطلب می باشد که به منظور تشخیص هویت داوطلبان خواهد بود با توجه به حساسیت آزمون نمونه دولتی و مسائل امنیت آزمون چک کردن مشخصات و هویت دانش آموز بسیار مهم است و با توجه به اهمیت این مساله مشخصات تمامی دانش آموزان قبل از ورود به جلسه آزمون با مشخصات کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی آن ها چک خواهد شد و در صورت مغایرت و یا همراه نداشتن کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 98-99 از ورود متقاضی به جلسه آزمون جلو گیری به عمل خواهد آمد.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

به اطلاع کلیه داوطلبان محترم ثبت نام در آزمون نمونه دولتی می رسانیم زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی حدودا در 10 روز اول تیر ماه سال جاری قابل دریافت است ، ضمنا یادآور می شود کلیه داوطلبان آزمون نمونه دولتی 98-99 در مقاطع ورودی ششم به هفتم و یا نهم به دهم می بایست کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 98-99 را دریافت نمایند ضمنا یادآور می شویم کلیه داوطلبان می بایست کارت ورود به جلسه آزمون خود را از سامانه های مربوط به استان خود دریافت نمایند.

 

جهت اطلاع دقیق از لیست مدارس نمونه دولتی و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان در کانال تلگرام ایران تحصیل عضو شوید.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 98

به اطلاع کلیه داوطلبان محترم می رسانیم دریافت کارت حضور در جلسه آزمون نمونه دولتی از امروز روی سامانه مربوط به هر استان قابل دریافت خواهد بود ضمنا داوطلبان محترم می توانند برای احتیاط دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی خود را به مشاوران مرکز ثبت نام مدارس ایران تحصیل بسپارید در ضمن کلیه امور ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق مرکز ایران تحصیل قابل انجام خواهد بود و همچنین داوطلبان محترم می توانند جهت استعلام قبولی و مشاهده اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی از طریق سامانه nemoone.medu.ir وارد شوند و پس از درج دقیق مشخصات خود می توانند کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی را دریافت کرده و از آن پرینت گرفته و تا زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی نزد خود نگهدارند ضمنا مجددا تاکید می شود همراه داشتن این کارت جهت شرکت در آزمون الزامی است.

نکته مهم : به اطلاع داوطلبان محترم می رسانیم امکان اشکالات سیستمی در مرحله صدور کارت ورود به جلسه زمون دور از انتظار نخواهد بود لذا داوطلبان محترم دقت داشته در صورت مشاهده چنین اشتباهاتی ( تفاوت مشخصات فردی و تحصیلی ) سریعا به واحد آموزش و پرورش شهر خود مراجعه نموده و جهت اصلاح مواردی از این قبیل اقدام نمایید.

 

جهت دریافت کارت حضور درجلسه آزمون نمونه دولتی – آدرس مدارس نمونه دولتی سراسر کشور و دریافت کارنامه نمونه دولتی و نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید

9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

چند نکته مهم در مورد کارت حضور در جلسه آزمون و ثبت نام مدارس نمونه دولتی

نکته 1 : در صورت عدم ارائه کارت ورود به جلسه امتحان آزمون نمونه دولتی هیچ دانش آموزی اجازه حضور در جلسه آزمون نمونه دولتی را نخواهد داشت.

نکته 2 : کلیه دانش آموزان می بایست یک ساعت قبل از زمان شروع آزمون در حوزه های امتحانی خود حاضر شوند تا در روند برگزاری آزمون با مشکلی مواجه نشوند.

نکته 3 : دانش آموزان عشایر به دلیل کوچ کردن، می‌توانند در هر منطقه از استان خود ثبت نام و در آزمون شرکت کنند.

 

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 98-99

به اطلاع کلیه داوطلبان و دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون می‌رسانیم که تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم بعد از تعیین نمرات نیمسال دوم پایه نهم مشخص می‌گردد. بطور معمول دو الی سه هفته بعد از برگزاری آزمون، زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 98-99 اعلام می‌گردد. به دلیل استانی بودن آزمون نمونه دولتی، نتایج هر استان بصورت جدا جدا در سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی همان استان منتشر می‌گردد که احتمال دارد استان مربوط به شما زودتر یا دیرتر از سایر استان‌ها نتایج را منتشر نماید لذا توصیه می کنیم به محض مطلع شدن از اطلاعیه با ایران تحصیل تماس بگیرید و کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایئد.

کانال کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 97

کانال کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 98

مطالب مرتبط :


تاریخ ارسال پست: شنبه 14 مهر 1397 ساعت: 12:10
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان استعداد درخشان سمپاد 98-99

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان استعداد درخشان سمپاد 98-99

دریافت رمز عبور همگام

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98-99

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 شروع شد ، دانش آموزانی که واجد شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان 98-99 می‌باشند، بنابر اینترنتی بودن ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 ، باید پس از مطالعه دفترچه ثبت نام تیزهوشان به سامانه ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان سمپاد azmoon.medu.ir مراجعه و با وارد کردن اطلاعات دانش آموزی خود ثبت نام اولیه را انجام دهند. تاریخ ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 اواخر بهمن و اوایل اسفند است و مرحله دوم ثبت نام که جهت پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان 98-99می‌باشد در فروردین ماه است و دانش آموزان با ورود به سایت ثبت نام سمپاد می‌توانند جهت پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان اقدام نمایند تا بتوانند کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98-99 را دریافت نموده و پس از شرکت در آزمون تیزهوشان منتظر اعلام نتایج آزمون تیزهوشان باشند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان از امروز قابل دریافت خواهد بود شایان ذکر است که داوطلبان عزیز در نظر داشته باشند که مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل جهت ارتقای سطح علمی دانش آموزانی که قصد قبولی در آزمون تیزهوشان را دارند آماده ارائه مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان می باشد که دانش آموزان و اولیای گرامی می توانند قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 98-99 با مرکز تماس گرفته درصد موفقیت خود را بالا ببرند لازم به ذکر است تمامی منابع آزمون تیزهوشان و نمونه سوالات امتحانی را می توانید از ایران تحصیل دریافت نمایید.

به اطلاع کلیه دانش آموزانی که تا کنون موفق به ثبت نام در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان سمپاد نشده اند می رسانیم که امکان ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی از درگاه زیر وجود خواهد داشت دانش آموزان و اولیای گرامی ضمن اطلاع از شرایط ثبت نام تیزهوشان 98-99 اقدام به ثبت نام آزمون ششم ابتدایی نمایند.

ثبت نام آزمون ورودی ششم ابتدایی 98-99

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

درگاه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98-99

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98-99 با مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

9099072952 : شماره تماس

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان سمپاد 98-99

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان به صورت الکترونیکی قابل دریافت خواهد بود بر اساس اعلام مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان، کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان از طریق سامانه ثبت نام مدارس استعدادهای درخشان sampad.medu.ir قابل دریافت است و دانش آموزان می‌توانند با دریافت این کارت از محل حوزه امتحانی و زمان آزمون مطلع شوند و از طریق سامانه نام نویسی آزمون مدارس تیزهوشان نیز میتوانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98-99 از امروز توزیع می شود و داوطلبان محترم می توانند چهت دریافت کارت ورود به جلسه از درگاه ثبت نام و دریافت کارت آزمون تیزهوشان sampad.medu.ir اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نمایند ضمنا اولیا گرامی قبل از اقدام جهت دریافت کارت ورود به جلسه حتما کارت بانکی که دارای رمز دوم باشد را همراه داشته باشند تا پس از پرداخت هزینه ثبت نام کارت ورود به جلسه را دریافت نمایند.

جهت دانلود نمونه سوالات تیزهوشان هفتم و دهم و اطلاع از بهترین کتاب ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان کلیک کنید .

 

منابع آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان از امروز قابل دریافت خواهد بود و دانش آموزان و اولیا گرامی می توانند جهت دریافت این کارت از سامانه سمپاد اقدام به دریافت کارت کنند ضمنا دانش آموزان و اولیا گرامی دقت داشته باشند که تضمین موفقیت در آزمون تیزهوشان داشتن اطلاعات منابع دقیق و کاربردی است.

سوالات آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی به دو دسته تقسیم می‌شوند : سوالات تحصیلی و سوالات تحلیلی
سوالات تحصیلی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از کتاب‌های درسی طرح می‌شوند.
سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از داخل کتاب‌های درسی طرح نمی‌شوند و هدف از طراحی سوالات تحلیلی، سنجیدن اطلاعات دانش آموزان است.

دانش آموزان و اولیای گرامی می توانند پس از کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان جهت مشاوره قبولی در آزمون – معرفی بهترین کتاب ها قبولی تیزهوشان و دریافت منابع مهم آزمون تیزهوشان ، از سراسر کشور با شماره تماس 9099072952 و یا جهت دریافت اشتراک مشاوره تا قبولی9092305587 ( استان تهران) تماس بگیرند .

پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب

 

سوالات تحصیلی آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی

داوطلبان گرامی پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان بهتر است کمی با سوالات و بودجه بندی آشنا شوند تا آمادگی بهتری جهت شرکت در آزمون داشته باشند در همین راستا جداول زیر را آماده کرده ایم تا بتوانید با این مباحث آشنا شوید و ننتیجه مطلوبی دریافت کنید .

سوالات تحصیلی
درس تعداد ضریب زمان پاسخگویی
قرآن و تعلیمات دینی و اخلاق 8 2 75 دقیقه
فارسی (مهارت های خواندن و نوشتن) 10 2
علوم تجربی 10 2
ریاضی 15 3
تفکر و پژوهش 5 1
مطالعات اجتماعی 7 1

 

سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی

سوالات تحلیلی
درس تعداد زمان پاسخگویی
استعداد تحلیلی 15 15 دقیقه

 

سوالات آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 98-99 جمعا 70 سوال است با 90 دقیقه زمان برای پاسخگویی.

سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم بصورت چهار گزینه‌ای است و هر سوال تنها یک پاسخ صحیح دارد در نتیجه اگر دانش آموزی دو گزینه را بعنوان پاسخ علامت بزند، یک امتیاز منفی می‌گیرد. اگر به سوالی پاسخ غلط بدهید، یک امتیاز منفی برای شما لحاظ می‌شود. سوالات بی پاسخ امتیاز منفی ندارد. جواب درست هم 3 امتیاز مثبت دارد.

به ضرایب دروس توجه کنید و با توجه به ضریب هر درس، وقت و برنامه ریزی مخصوص هر درس را به آن اختصاص دهید و همانطور که می‌دانید هرچه ضریب درس بیشتر باشد از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

سوالات تحصیلی آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98-99

سوالات تحصیلی
درس تعداد ضریب زمان پاسخگویی
قرآن و معارف اسلامی 8 2 100 دقیقه
زبان و ادبیات فارسی 15 2
مطالعات اجتماعی (تازیخ-جغرافی-مدنی) 15 1
علوم تجربی 17 2
ریاضی 20 3

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

تعداد سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پانزده سوال هست که مدت زمان پاسخگویی به آنها نیز 15 دقیقه هست.

 

زمان ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98-99

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان پس ثبت نام و تکمیل اطلاعات در سامانه سمپاد خواهد بود همانطور که اشاره شد تاریخ ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 در اواخر بهمن یا اوایل اسفند ماه 96 است. ثبت نام هم بصورت دو مرحله ای انجام می‌شود. برای مرحله ثبت نام اولیه که در همین تاریخ ذکر شد، به سامانه ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان سمپاد Azmoon.medu.ir مراجعه کنید و اطلاعات دانش آموزی خود را وارد کنید و ثبت نام اولیه تکمیل می‌شود. مرحله پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 در فروردین ماه و بصورت اینترنتی است و دانش آموزان باید حتما در این تاریخ هزینه را پرداخت نمایند و گرنه کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان به آنها تعلق نمی‌گیرد ، ضمنا به اطلاع می رساند ظرفیت مدارس تیزهوشان محدود است و فقط دانش آموزانی که شرایط شرکت در این آزمون را دارند می توانند در آزمون شرکت کرده و قبول شوند.

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 98-99

آزمون تیزهوشان 98-99 در نیمه اول اردیبهشت ماه 97 برگزار می‌شود که بصورت کشوری است و معمولا یک هفته قبل از برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان در سایت sampad.medu.ir به دانش آموزان متقاضی ارائه می‌شود.

 

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 98-99

پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان آزمون تیزهوشان 98-99 که برگزار شود، حدود 5 الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون، نتایج آزمون تیزهوشان از طریق سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان Azmoon.medu.ir قابل مشاهده است.

کانال اطلاع رسانی ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی

مطالب مرتبط :


تاریخ ارسال پست: شنبه 14 مهر 1397 ساعت: 12:3
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان استعداد درخشان سمپاد 98-99

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان استعداد درخشان سمپاد 98-99

دریافت رمز عبور همگام

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98-99

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 شروع شد ، دانش آموزانی که واجد شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان 98-99 می‌باشند، بنابر اینترنتی بودن ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 ، باید پس از مطالعه دفترچه ثبت نام تیزهوشان به سامانه ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان سمپاد azmoon.medu.ir مراجعه و با وارد کردن اطلاعات دانش آموزی خود ثبت نام اولیه را انجام دهند. تاریخ ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 اواخر بهمن و اوایل اسفند است و مرحله دوم ثبت نام که جهت پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان 98-99می‌باشد در فروردین ماه است و دانش آموزان با ورود به سایت ثبت نام سمپاد می‌توانند جهت پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان اقدام نمایند تا بتوانند کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98-99 را دریافت نموده و پس از شرکت در آزمون تیزهوشان منتظر اعلام نتایج آزمون تیزهوشان باشند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان از امروز قابل دریافت خواهد بود شایان ذکر است که داوطلبان عزیز در نظر داشته باشند که مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل جهت ارتقای سطح علمی دانش آموزانی که قصد قبولی در آزمون تیزهوشان را دارند آماده ارائه مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان می باشد که دانش آموزان و اولیای گرامی می توانند قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 98-99 با مرکز تماس گرفته درصد موفقیت خود را بالا ببرند لازم به ذکر است تمامی منابع آزمون تیزهوشان و نمونه سوالات امتحانی را می توانید از ایران تحصیل دریافت نمایید.

به اطلاع کلیه دانش آموزانی که تا کنون موفق به ثبت نام در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان سمپاد نشده اند می رسانیم که امکان ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی از درگاه زیر وجود خواهد داشت دانش آموزان و اولیای گرامی ضمن اطلاع از شرایط ثبت نام تیزهوشان 98-99 اقدام به ثبت نام آزمون ششم ابتدایی نمایند.

ثبت نام آزمون ورودی ششم ابتدایی 98-99

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

درگاه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98-99

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98-99 با مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

9099072952 : شماره تماس

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان سمپاد 98-99

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان به صورت الکترونیکی قابل دریافت خواهد بود بر اساس اعلام مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان، کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان از طریق سامانه ثبت نام مدارس استعدادهای درخشان sampad.medu.ir قابل دریافت است و دانش آموزان می‌توانند با دریافت این کارت از محل حوزه امتحانی و زمان آزمون مطلع شوند و از طریق سامانه نام نویسی آزمون مدارس تیزهوشان نیز میتوانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98-99 از امروز توزیع می شود و داوطلبان محترم می توانند چهت دریافت کارت ورود به جلسه از درگاه ثبت نام و دریافت کارت آزمون تیزهوشان sampad.medu.ir اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نمایند ضمنا اولیا گرامی قبل از اقدام جهت دریافت کارت ورود به جلسه حتما کارت بانکی که دارای رمز دوم باشد را همراه داشته باشند تا پس از پرداخت هزینه ثبت نام کارت ورود به جلسه را دریافت نمایند.

جهت دانلود نمونه سوالات تیزهوشان هفتم و دهم و اطلاع از بهترین کتاب ها برای قبولی در آزمون تیزهوشان کلیک کنید .

 

منابع آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان از امروز قابل دریافت خواهد بود و دانش آموزان و اولیا گرامی می توانند جهت دریافت این کارت از سامانه سمپاد اقدام به دریافت کارت کنند ضمنا دانش آموزان و اولیا گرامی دقت داشته باشند که تضمین موفقیت در آزمون تیزهوشان داشتن اطلاعات منابع دقیق و کاربردی است.

سوالات آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی به دو دسته تقسیم می‌شوند : سوالات تحصیلی و سوالات تحلیلی
سوالات تحصیلی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از کتاب‌های درسی طرح می‌شوند.
سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از داخل کتاب‌های درسی طرح نمی‌شوند و هدف از طراحی سوالات تحلیلی، سنجیدن اطلاعات دانش آموزان است.

دانش آموزان و اولیای گرامی می توانند پس از کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان جهت مشاوره قبولی در آزمون – معرفی بهترین کتاب ها قبولی تیزهوشان و دریافت منابع مهم آزمون تیزهوشان ، از سراسر کشور با شماره تماس 9099072952 و یا جهت دریافت اشتراک مشاوره تا قبولی9092305587 ( استان تهران) تماس بگیرند .

پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب

 

سوالات تحصیلی آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی

داوطلبان گرامی پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان بهتر است کمی با سوالات و بودجه بندی آشنا شوند تا آمادگی بهتری جهت شرکت در آزمون داشته باشند در همین راستا جداول زیر را آماده کرده ایم تا بتوانید با این مباحث آشنا شوید و ننتیجه مطلوبی دریافت کنید .

سوالات تحصیلی
درس تعداد ضریب زمان پاسخگویی
قرآن و تعلیمات دینی و اخلاق 8 2 75 دقیقه
فارسی (مهارت های خواندن و نوشتن) 10 2
علوم تجربی 10 2
ریاضی 15 3
تفکر و پژوهش 5 1
مطالعات اجتماعی 7 1

 

سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی

سوالات تحلیلی
درس تعداد زمان پاسخگویی
استعداد تحلیلی 15 15 دقیقه

 

سوالات آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 98-99 جمعا 70 سوال است با 90 دقیقه زمان برای پاسخگویی.

سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم بصورت چهار گزینه‌ای است و هر سوال تنها یک پاسخ صحیح دارد در نتیجه اگر دانش آموزی دو گزینه را بعنوان پاسخ علامت بزند، یک امتیاز منفی می‌گیرد. اگر به سوالی پاسخ غلط بدهید، یک امتیاز منفی برای شما لحاظ می‌شود. سوالات بی پاسخ امتیاز منفی ندارد. جواب درست هم 3 امتیاز مثبت دارد.

به ضرایب دروس توجه کنید و با توجه به ضریب هر درس، وقت و برنامه ریزی مخصوص هر درس را به آن اختصاص دهید و همانطور که می‌دانید هرچه ضریب درس بیشتر باشد از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

سوالات تحصیلی آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98-99

سوالات تحصیلی
درس تعداد ضریب زمان پاسخگویی
قرآن و معارف اسلامی 8 2 100 دقیقه
زبان و ادبیات فارسی 15 2
مطالعات اجتماعی (تازیخ-جغرافی-مدنی) 15 1
علوم تجربی 17 2
ریاضی 20 3

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

تعداد سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پانزده سوال هست که مدت زمان پاسخگویی به آنها نیز 15 دقیقه هست.

 

زمان ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98-99

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان پس ثبت نام و تکمیل اطلاعات در سامانه سمپاد خواهد بود همانطور که اشاره شد تاریخ ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 در اواخر بهمن یا اوایل اسفند ماه 96 است. ثبت نام هم بصورت دو مرحله ای انجام می‌شود. برای مرحله ثبت نام اولیه که در همین تاریخ ذکر شد، به سامانه ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان سمپاد Azmoon.medu.ir مراجعه کنید و اطلاعات دانش آموزی خود را وارد کنید و ثبت نام اولیه تکمیل می‌شود. مرحله پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 در فروردین ماه و بصورت اینترنتی است و دانش آموزان باید حتما در این تاریخ هزینه را پرداخت نمایند و گرنه کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان به آنها تعلق نمی‌گیرد ، ضمنا به اطلاع می رساند ظرفیت مدارس تیزهوشان محدود است و فقط دانش آموزانی که شرایط شرکت در این آزمون را دارند می توانند در آزمون شرکت کرده و قبول شوند.

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 98-99

آزمون تیزهوشان 98-99 در نیمه اول اردیبهشت ماه 97 برگزار می‌شود که بصورت کشوری است و معمولا یک هفته قبل از برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان در سایت sampad.medu.ir به دانش آموزان متقاضی ارائه می‌شود.

 

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 98-99

پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان آزمون تیزهوشان 98-99 که برگزار شود، حدود 5 الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون، نتایج آزمون تیزهوشان از طریق سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان Azmoon.medu.ir قابل مشاهده است.

کانال اطلاع رسانی ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی

مطالب مرتبط :


تاریخ ارسال پست: شنبه 14 مهر 1397 ساعت: 12:3
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98

 
ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98

سامانه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98 – sanjesh.org

ثبت نام کنکور کاردانش 98 – sanjesh.org

جهت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98 و یا ثبت نام کنکور کاردانش 98 از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98 آغاز شد به اطلاع کلیه داوطلیان شرکت در آزمون کاردانی فنی حرفه ای 98 می رسانیم ثبت نام کنکور کاردانی یا کاردانش 98 از امروز یکشنبه 6 خرداد ماه سال 98 آغاز شده و تا شنبه 12 خرداد ادامه خواهد داشت لذا داوطلبان گرامی می توانند جهت ثبت نام کنکور فنی حرفه ای نظام جدید از امروز با مراجعه به سامانه ثبت نام کنکور کاردانی سنجش به نشانی sanjesh.org نسبت به تکمیل مراحل ثبت نامی خود اقدام نمایند.

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98 مطابق اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور با تغییراتی همراه است مطابق مصوبه دهمین جلسه شورای سنجش شیوه پذیرش داوطلبان در دوره های کاردانی فنی حرفه ای نظام جدید به صورت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی خواهد بود لازم به ذکر است با توجه به تغییر در نظام آموزشی شیوه پذیرش داوطلبان در سال آینده نیز متعاقبا از همین درگاه اعلام خواهد شد.

به اطلاع می رسانیم ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98 مطابق سنوات گذشته به صورت اینترنتی بوده و با توجه شرط به پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی تغییری در روند ثبت نام بوجود نیامده لذا کلیه داوطلبان می توانند جهت تکمیل مراحل ثبت نام به سامانه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای یا همان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایید ضمنا شایان ذکر است کلیه داوطلبان محترم می توانند جهت انجام امور ثبت نام خود و مشاوره نحوه انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98 با مرکز ثبت نام کنکور کاردانش یا فنی حرفه ای ایران تحصیل تماس بگیرید و ضمن انجام امور ثبت نام از مشاوره انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای بهره مند گردند.

 

به اطلاع می رسانیم ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98 و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98 به صورت همزمان با هم انجام خواهد گرفت

 

زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98

به اطلاع کلیه داوطلبان محترم می رسانیم زمان ثبت نام کنکور فنی حرفه ای یا کاردانش مطابق سنوات گذشته از ششم خرداد ماه شروع شده و به مدت شش روز تا دوازدهم خرداد ماه ادامه خواهد داشت لذا داوطلبان محترمی که شرایط ثبت نام کنکور فنی حرفه ای را مطابق شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی داشته باشند می توانند در موعد مقرر نسبت به تکمیل امور ثبت نام از سامانه sanjesh.org اقدام نمایند و در مرداد ماه سال جاری ضمن دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی فنی حرفه ای 98 در جلسه آزمون حاضر شوند ضمنا به اطلاع کلیه داوطلبان محترم می رسانیم زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای در نیمه دوم شهریور ماه سال جاری خواهد بود لذا داوطلبان محترمی که در آزمون شرکت کرده اند می توانند جهت استعلام نتایج آزمون فنی حرفه ای با شماره های 9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) تماس حاصل نمایند.

 

شرایط ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98

به اطلاع کلیه داوطلبان محترم می رسانیم فقط افرادی مجاز به ثبت نام در سایت sanjesh.org می باشند که شرایط ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای نظام جدید را داشته باشند لذا چند مورد از موارد مهم شرایط شرکت در آزمون سراسری کاردانی فنی حرفه ای 98 مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور فنی حرفه ای را ذکر می کنیم :

1 – داوطلب می بایست شرایط عمومی شرکت در آزمون های سراسری و تحصیل رایگان در ایران را دارا باشد.

2 – کلیه داوطلبانی که قصد ثبت نام در کنکور کاردانی فنی حرفه ای را دارند می بایست دارای یکی از مدارک دیپلم فنی حرفه ای یا کاردانش نظام جدید یا دیپلم فنی حرفه ای نظام قدیم باشند.

3 – در صورتی که رشته انتخابی داوطلب در مهرماه باشد داوطلب می بایست مدرک تحصیلی خود را حداکثر تا شهریور ارائه کند در غیر این صورت ثبت نام وی باطل تلقی خواهد شد و در صورتی که رشته انتخابی در بهمن برگزار گردد داوطلب می تواند مدرک تحصیلی خود را حداکثر تا دی ماه دربافت نمابد.

4 – شرایط جسمی و اندامی داوطلب می بایست با کدرشته انتخابی وی متناسب باشد.

5 – رعایت شرایط نظام وظیفه مطابق مندرجات دفترچه ( برای اطلاعات بیشتر با 9092305587 ( استان تهران) یا 9099072952 تماس بگیرید)

6 – داوطلبانی که در مقطع کاردانی فارغ التحصیل هستند اجازه شرکت در این آزمون را نخواهند داشت و ثبت نام وی تخلف محسوب می گردد.

 

جهت اطلاع از سهمیه های خانواده شهدا ، ایثارگران و رزمندگان در ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98 با مرکز ثبت نام کنکور کاردانی تماس بگیرید

 

نکاتی مهم در مورد ثبت نام آزمون سراسری کاردانی فنی حرفه ای 98

  • کلیه داوطلبانی که در آزمون کاردانی فنی حرفه ای 98 در دوره های روزانه پذیرفته شده باشند حتی در صورت انصراف حق ثبت نام در آزمون را نخواهند داشت.
  • داوطلبانی که در دوره گذشته آزمون در یکی از دوره های شبانه یا غیر انتفاعی مقطع کاردانی پذیرفته شده باشند می توانند بدون انصراف از دانشگاه قبلی در آزمون شرکت نمایند و در صورت قبولی قبل از ثبت نام از رشته محل قبلی انصراف دهند.
  • دانشجویان اخراجی یا انصرافی در صورتی حق شرکت در این آژمون را خواهند داشته که از محل تحصیل قبلی تسویه کرده و از لحاظ سازمان نظام وظیفه غایب محسوب نشوند.
  • تغییر در دوره های قبولی از شبانه به روزانه به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود لذا در هنگام ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای نظام جدید 98-99 در سامانه sanjesh.org دقت لازم را داشته باشید.

 

جهت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98 و یا ثبت نام کنکور کاردانش 98 از سراسر کشور با ایران تحصیل تماس بگیرید تماس از سراسر کشور با شماره های :

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98

مطالب مرتبط :

حذف کنکور فنی حرفه ای 98

ثبت نام کنکور سراسری

مشاوره انتخاب رشته کنکور

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

sanjesh.org

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98

منبع : کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98


تاریخ ارسال پست: شنبه 14 مهر 1397 ساعت: 11:8
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ویرایش معدل کارشناسی ارشد 98

ویرایش معدل کارشناسی ارشد 98

 

ویرایش معدل کارشناسی ارشد 98 برای داوطلبینی که در درج معدل در ویا اطلاعات شخصی به دلیل بی دقتی یا عدم اطلاعات کافی دچار اشتباه شده اند بسیار حائز اهمیت است.

ویرایش معدل کارشناسی ارشد 98 در زمان اعلام شده از سوی سازمان سنجش امکان پذیر است و داوطلبین در بازه تعیین شده می توانند نسبت به ویرایش معدل کارشناسی ارشد 98 اقدام کنند اگر داوطلبی در بازه زمانی ثبت نام کارشناسی ارشد در درج اطلاعات دچار اشتباه شوند سازمان سنجش فرصتی دوباره برای ویرایش اطلاعات به متقاضیان می دهد تا بتوانند در ویرایش معدل کارشناسی ارشد98 و اطلاعات شخصی را به درستی وارد کنند در ادامه به زمانویرایش معدل کارشناسی ارشد 98 و شرایط و نحوه ی ویرایش معدل کارشناسی ارشد 98 می پردازیم.

ویرایش معدل کارشناسی ارشد 98

ویرایش معدل کارشناسی ارشد 98

متقاضیان محترم میتوانند برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ – آگاهی از منابع کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ – آگاهی از زمانویرایش معدل کارشناسی ارشد 98 – لیست رشته ها و بودجه بندی کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۹۷ با مرکز مشاوره سازمان تماس بگیرند.

شماره تماس از سراسر کشورفقط از طریق تلفن ثابت با شماره : 9099072952 پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب.

زمان ویرایش معدل کارشناسی ارشد 98

یکی از عوامل بسیار مؤثر در قبولی کنکور کارشناسی ارشد معدل مقطع کارشناسی داوطلبین شرکت در آزمون کارشناسی ارشد است برای همین منظور سازمان سنجش فرصتی بسیار مهمی را در اختیار داوطلبینی که دانشجوی سال آخر کارشناسی هستند قرار داده تا میانگین واحد های گذرانده شده را تا آخرین فرصت در فرم شرکت در آزمون کارشناسی ارشد درج کنند این دانشجویان می توانند در تاریخ ( 30 بهمن ماه )توضیع کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد نسبت به ویرایش معدل کارشناسی ارشد 98 اقدام کنند.

داوطلبان گرامی می توانند کلیه مراحل آزمون ( ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ – انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ و تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد ۹۷) که به صورت اینترنتی می باشد را به مشاوران برتر مرکز ایران تحصیل بسپارند داوطلبان گرامی میتوانند برای ویرایش معدل کارشناسی ارشد 98 وتوضیحات بیشتر و آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام با مرکز مشاوره سازمان سنجش تماس حاصل نمایند.

کانال ویرایش معدل کارشناسی ارشد 98

کانال ویرایش معدل کارشناسی ارشد 98

کانال اظلاع رسانی ثبت نام مدارس تیزهوشان 98-98

زمان و برخی شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۷

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ از پنجشنبه ۹۶/۹/۱۶ آغاز شده و تا چهارشنبه ۹۶/۹/۲۲ ادامه خواهد داشت لذا برای ثبت نام در آزمون آمادگی های لازم را داشته و مدارک پذیرش را آماده کنید. ضمنا ویرایش معدل کارشناسی ارشد 98 بصورت کاملا الکترونیکی بوده و شما میتواند از طریق مرکز مشاوره سازمان – ایران تحصیل با شماره تماس 9099072952 نیز ثبت نام خود را انجام دهید و از رشته های موجود- نحوه ی ویرایش معدل کارشناسی ارشد 98 – رتبه قبولی- منابع آزمون بودجه بندی سوالات و… نیز آگاه شوید.

تمامی دانش آموختگان مقطع کارشناسی پیوسته – ناپیوسته و هچنین دانشجویانی که دارای مدرک معادل می باشند می توانند برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اقدام کنند.

زمان فارغ التحصیلی برای دانشجویان ورودی مهرماه تا ۹۷/۶/۳۱ خواهد بود ولی با توجه به زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ورودی های بهمن ماه ارائه مدرک تحصیلی برای ورودی های بهمن تا ۹۷/۱۱/۳۰ خواهد بود .

پذیرفته شدگان قطعی رشته های دوره روزانه سال ۱۳۹۶ چه در دانشگاه های روزانه ثبت نام کرده باشند جه نکرده باشند اجازه ثبت نام در انتخاب رشته های روزانه امسال را نخواهند داشت با توجه به ادغام ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۹۷ و ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ دانشگاه آزاد تمامی دانشجویان یک سوال و یک پاسخنامه خواهند داشت.

 

مطالب مفید :

ثبت نام رشته ی پرستاری بدون کنکور

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۹۷

شهریه دکتری ۹۷

شرایط نظام وظیفه دکتری ۹۷

ثبت نام آزمون دکتری ۹۷

سامانه ثبت نام دکتری ۹۷

شرایط اخذ امریه سربازی

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

برای اطلاع از شرایط پذیرش پردیس های بین المللی

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

ارائه مشاوره در امر توقف تحصیل و نظام وظیفه

ویرایش معدل کارشناسی ارشد 98

زمان ویرایش معدل کارشناسی ارشد 98

منبع : ویرایش معدل کارشناسی ارشد 98


تاریخ ارسال پست: شنبه 14 مهر 1397 ساعت: 11:1
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

سامانه ثبت نام دکتری 98

سامانه ثبت نام دکتری 98

 

سامانه ثبت نام دکتری 98 برای راحتی کار شما و ثبت نام دقیق و سریع در آزمون دکتری 98 اطلاعاتی را برای شما شرح داده ایم

سامانه ثبت نام دکتری 98 همانند سالهای گذشته برای اکثر کسانی که قصد شرکت در آزمونهای دکتری را دارند دفترچه ثبت نام آزمون دکتری سراسری و دفترچه ثبت نام دکتری آزاد را در اختیارتان قرار داده ایم ثبت نام آزمون دکتری امسال هم همانند سالهای اخیر به صورت اینترنتی است هدف از این مقاله پرداختن به شرایط ثبت نام آزمون دکتری و هزینه های جاری آن است دکتری بالا ترین مقطع آموزشی در ایران است که هر ساله در ماه آذر دفترچه این آزمون در سایت سازمان سنجش انتشار داده می شود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری از یکم تا هفتم آذر ماه منتشر می شود در ادامه به نحوه ی خرید و شرکت در آزمون دکتری می پردازیم

 

سامانه ثبت نام دکتری 98

سامانه ثبت نام دکتری 98

 

جهت ثبت نام آزمون دکتری 98 – دریافت منابع اصلی آزمون دکتری 98 – مشاوره قبولی در آزمون دکتری و هر گونه سوال در مورد آزمون دکتری سراسری سال 98 با شماره های زیر تماس بگیرید

 

9099072952 تماس از سراسر کشور – 9092305587 تماس فقط از استان تهران پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب

 

سامانه ثبت نام دکتری 98 نکته بسیار مهم

قبل از توضیح شروع ثبت نام در سامانه ثبت نام دکتری 98 باید به این نکته توجه کرد که در حین عملیات ثبت نام از کلیک بر روی کلمه back اجتناب کنید زیرا در این صورت ثبت نام شما به مرحله اول باز می گرددثبت نام آزمون دکتری زمانی به اتمام می رسد که سامانه یک کد هفت رقمی و کد پیگیری شانزده رقمی به شما بدهد در غیر این صورت ثبت نام شما ناقص بوده و باید دوباره تلاش کنید.

 

سامانه ثبت نام دکتری 98 – خرید کارت اعتباری

برای شروع به ثبت نام آزمون دکتری باید توجه داشت که کارت اعتباری شما دارای رمز دوم باشد ابتدا وارد سایت سازمان سنجش می شوید و در قسمت سمت چپ منو سایت گزینه ی خرید کارت اعتباری را انتخاب می کنید بعد از انتخاب این گزینه شما به درگاه خرید اینترنتی وارد می شوید که بعد از وارد کردن اطلاعات شخصی ( نام ، نام خانوادگی ، کدملی و…) شماره همراه خود را برای در یافت کد هفت رقمی تایید مدارک خود وارد می کنید در مرحله بعد شما وارد درگاه اینترنتی می شوید و کد هفت رقمی که در ابتدای ثبت نام داده شده بود را وارد می کنید و هزینه ثبت نام که امسال مبلغ 60 هزار تومن است را پرداخت می کنید بعد از اتمام مراحل اینترنتی یک کد ثبت نام برای متقاضی صادر می شود که متقاضی می تواند ثبت نام کند.

 

شیوه پذیرش ثبت نام آزمون دکتری ۹۷

مطابق اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور پذیرش دانشجو صرفا مطابقیکی از شیوه های آموزشی که شامل شیوه ی ( آموزشی – پژوهشی) و شیوه ی ( پژوهش محور ) است به توضیحات زیر توجه فرمایید:

دکتری آموزشی ـ پژوهشی : پذیرش برای ورود به پایه ی دکتری ناپیوسته آموزشی ـ پژوهشی بر اساس معیار های زیر انجام می گردد:
آزمون متمرکز (۵۰ درصد ) ، سوابق آموزشی ، پژوهشی و فناوری (۲۰ درصد ) و مصاحبه علمی و سنجش عملی (۳۰ درصد ) .

دکتری پژوهش محور : سنجش و پذیرش برای پایه دکتری ناپیوسته پژوهش محور بر اساس موارد زیر دانشجو پذیرش میکند:
آزمون متمرکز (۳۰ درصد ) ، سوابق آموزشی ، پژوهشی و فناوری ( ۲۰ درصد ) ، مصاحبه علمی و بخش عملی (۳۰ درصد ) و تهیه طرح واره ( ۲۰ درصد ) .

هر یک از شیوه های بالا را مختصرا توضیح می دهیم :

آزمون متمرکز : همان آزمون دکتری است که یک بار در سال برگزار می شود . ثبت نام آزمون دکتری ۹۷ در آذر ماه سال ۹۷ و برگزاری آزمون آن در اسفند ماه است .

سوابق آموزشی – پژوهشی و فناوری : منظور از این سوابق مواردی مثل معدل مقطع های کارشناسی و ارشد ، مسلط بودن به زبان انگلیسی ، مقاله های چاپ شده در مجلات خارجی و ایرانی ( ISI ) ، اکتشاف ، اختراع ، آثار هنری و تشویق نامه های علمی می باشد .

مصاحبه علمی – سنجش عملی : نمره این قسمت توسط دانشگاه مبدا که اعلام می شود .

تهیه طرح واره موضوع طرح واره باید در راستای رفع یکی از مشکلات کشور یا موارد مشابه باشد.

 

مشاوران سامانه ثبت نام دکتری 98 آماده اند از طریق مشاوره تلفنی به سؤالهای شما پاسخ دهند با ما همراه باشید

 

جهت ثبت نام آزمون دکتری 98 – دریافت منابع اصلی آزمون دکتری 98 – مشاوره قبولی در آزمون دکتری و هر گونه سوال در مورد آزمون دکتری سراسری سال 98 با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 تماس از سراسر کشور – 9092305587 تماس فقط از استان تهران پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب

 

مقالات مفید برای داوطلبان شرکت در آزمون دکتری


تاریخ ارسال پست: شنبه 14 مهر 1397 ساعت: 10:54
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

شهریه دکتری 98

شهریه دکتری 98

 

شهریه دکتری 98 یکی از دغدغه های فارق التحصیلان است که هزینه دوره دکتری فراتر از انتظار است شهریه دکتری 98 شامل 2 بخش است شهریه ثابت که از بدو ورود به دانشگاه باید پرداخت شود و شهریه متغیر که بستگی به واحد های انتخابی نسبت به هر واحد تئوری و یا عملی بودن آن تغییر می کند.

شهریه دکتری 98 امسال نسبت به سال قبل پانزده درصد افزایش داشته است برای همه ی دانشجویان هزینه تحصیل و اعتبار مدرک از اهمیت به خصوصی بر خوردار است برای اطلاع کامل از شهریه کارشناسی ارشد و شهریه دکتری 98 و جزئیات هزینه های واحد های تئوری و عملی و نحوه ی محاسبه شهریه دانشگاه با ما در ارتباط باشید.

شهریه دکتری 98

شهریه دکتری 98

برای مشاوره نحوه ی ثبت نام آزمون دکتری ۹۷ – آگاهی از شرایط و ضوابط شهریه دکتری 98 – ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۷ بورسیه خارج از کشور دکتری و … با مرکز مشاوره دکتری ایران تحصیل تماس بگیرید.تماس از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره : 9099072952

پاسخگویی همه روزه ۸ صبح الی ۱ شب.

 داوطلبان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۷ ، بصورت مشترک با سایر داوطلبان ، در سایت سنجش ثبت نام خواهند کرد. 

محاسبه شهریه دکتری 98

با توجه به برسی های انجام شده و شهریه دکتری سالهای قبل باید گفت به ازای هشت واحد درسی مقطع دکتری هزینه ها به شرح زیر محاسبه می شود :

هزینه یک ترم= هزینه بیمه + هزینه خدمات آموزشی +شهریه ثابت +( شهریه متغیرنظری *8)

شهریه دکتری 98 دانشگاه آزاد

شهریه دکتری دانشگاه آزاد هر سال نسبت به سال قبل حدود ده درصد افزایش می یابد دانشگاه آزاد یکی از بزرگترین و تخصصی ترین دانشگاه در ایران و جهان به حساب می آید دانشگاه آزاد در مقاطع دکتری به صورت با کنکور و بدون کنکور دانشجو می پزیرد شهریه دانشگاه آزاد به دو بخش به صورت شهریه ثابت و متغیر است

دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور با یک پوشش مناسب راه ادامه تحصیل در مقاطع آموزش عالی را برای همه علاقمندان فراهم نموده و توانسته نزدیک به نیمی از ظرفیت آموزش عالی در کشور را به خود اختصاص دهد که دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد نیز از همین دسته پوشش هاست. اما عدم آگاهی کافی نسبت به نظام آموزشی دانشگاه آزاد اغلب باعث نگرانی داوطلبان ورود به این دانشگاه شده است بنابراین مشاوران ایران تحصیل در این مقاله سعی کرده اند داوطلبان عزیز را بیشتر با نظام آموزشی این دانشگاه آشنا کنند.

 

شرایط ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۷ – شهریه دکتری 98

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۷ و ثبت نام دکتری دانشگاه سراسری به صورت مشترک برگزار می شود دفترچه آزمون سراسری و دانشگاه آزاد به دلیل یکی بودن منابع ادغام شده بنابر این شرایط ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۷ همانند ثبت نام دکتری دانشگاه سراسری است آرمون دکتری با دیگر آزمونها متفاوت است زیرا برای پزیرش دکتری باید رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد با دکتری یکی باشد به عنوان مثال اگر شما در رشته ی عمران فارق التحصیل شده باشید نمی توانید در رشته ی حقوق ثبت نام دکتری انجام دهید و فقط می توانید در رشته عمران در شاخه های تخصصی در آزمون دکتری ۹۷ شرکت کنید

شیوه پذیرش ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۷ – شهریه دکتری 98

مطابق اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور پذیرش دانشجو صرفا مطابقیکی از شیوه های آموزشی که شامل شیوه ی ( آموزشی – پژوهشی) و شیوه ی ( پژوهش محور ) است به توضیحات زیر توجه فرمایید:

دکتری آموزشی ـ پژوهشی : پذیرش برای ورود به پایه ی دکتری ناپیوسته آموزشی ـ پژوهشی بر اساس معیار های زیر انجام می گردد:
آزمون متمرکز (۵۰ درصد ) ، سوابق آموزشی ، پژوهشی و فناوری (۲۰ درصد ) و مصاحبه علمی و سنجش عملی (۳۰ درصد ) .

دکتری پژوهش محور : سنجش و پذیرش برای پایه دکتری ناپیوسته پژوهش محور بر اساس موارد زیر دانشجو پذیرش میکند:
آزمون متمرکز (۳۰ درصد ) ، سوابق آموزشی ، پژوهشی و فناوری ( ۲۰ درصد ) ، مصاحبه علمی و بخش عملی (۳۰ درصد ) و تهیه طرح واره ( ۲۰ درصد ) .

 

برای مشاوره نحوه ی ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۹۷ – آگاهی از شرایط و ضوابط آزمون دکتری ۹۷ –شهریه دکتری 98 بورسیه خارج از کشور دکتری و … با مرکز مشاوره دکتری ایران تحصیل تماس بگیرید.تماس از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره : 9099072952

 منبع : شهریه دکنری


تاریخ ارسال پست: شنبه 14 مهر 1397 ساعت: 10:22
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 98 – 99

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 98 – 99

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 99 - 98

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 98 – 99 برای تمامی دانش آموزانی که نتیجه موجود در کارنامه را با نتیجه مورد انتظار شان یکسان نمی‌دانند امکان پذیر شده است. با توجه به فرایند آزمون و تلاش دانش آموزان، گاها برخی از دانش آموزان ممکن است نتیجه و ترازی را برای خود تصور نموده‌اند که به هنگام دریافت نتایج آزمون تیزهوشان متوجه مغایرت نتیجه مورد نظر و کارنامه فعلی شوند.

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 98 منوط به شرایطی است و همچنین این اعتراض در صورتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت که شامل برخی از موارد تعیین‌شده باشد. خوشبختانهثبت نام مدارس تیزهوشان و ثبت نام مدارس نمونه دولتی در سال‌های اخیر با استقبال فراوانی روبه رو شده است. به همین دلیل، رقابت بر برای ورود به این مدارس سخت‌تر و شدیدتر گشته است.

با توجه به عدم آشنایی دانش آموزان با نحوه اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 98-99 این امکان در اختیار والدین قرار داده شده است که با توجه به زمینه اعتراض ، در سامانه تعیین‌شده ، با وارد نمودن اطلاعات فرزند خود و ورود به سامانه موردنظر، بتوانند اعتراض خود را جهت بررسی به ثبت برسانند. این اعتراض می‌تواند نسبت به نتایج و یا همچنین در رابطه با روند آزمون باشد.

 

جهت اطلاع از اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 98-99 – سامانه ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان –hoosh.medu.ir از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

سامانه ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان 98-99

 

سامانه ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان

سامانه ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان

خوشبختانه جهت سهولت کار دانش آموزان و اولیای گرامی آنان سامانه ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان راه اندازی گردید. ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 99 – 98 همانند سال‌های گذشته، به صورت اینترنتی می‌باشد و نیازی به مراجعه فیزیکی در هیچ یک از مدارس تیزهوشان و یا اداره آموزش و پرورش استان وجود نخواهد داشت.

 

جهت ورود به سامانه ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان روی لینک azmoon.medu.ir کلیک کنید

استفاده از سامانه ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان چند هفته پس از اعلام نتایج، برای کلیه دانش آموزان امکان پذیر می‌باشد. بنابراین آن دسته از داوطلبانی که مایل به ثبت اعتراض و همچنین بررسی مجدد کارنامه خود می‌باشند، می‌توانند در زمان مقرر ، اقدامات لازم را انجام دهند. آن دسته از دانش آموزانی که با اعتراضشان موافقت شود، امکان ورود به مدارس نمونه دولتی را خواهند داشت.

سایت ایران تحصیل برای سهولت کار دانش آموزان و والدین گرامی آنان ، سامانه ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان ایران تحصیل را راه اندازی نمودند. متقاضیان محترم جهت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 99 – 98 می‌توانند با استفاده از این سامانه، هم از مشاوره لازم جهت توافق با اعتراض خود استفاده نمایند و هم بدون نیاز به ورود سایت‌های جداگانه هر استان ، به راحتی با استفاده از شماره‌های مندرج، اعتراض خود را ثبت نمایند.

 

 اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 98 – 99 در استان محل سکونت هر دانش آموز مورد بررسی قرار می گیرد

 

نحوه اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 99 – 98

با توجه به الکترونیکی بودن اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 99 – 98 ، ثبت اعتراض چنانچه با استفاده از سامانه ایران تحصیل صورت نپذیرد، با توجه به سایت‌های استعداد درخشان استان محل سکونت دانش‌آموزان قابل انجام خواهد بود. بنابراین دانش‌آموزان و یا والدین عزیز می‌توانند با مراجعه به سایت مورد نظر، بر روی اعتراض به نتایج آزمون کلیک نمایند.

همان‌طور که ذکر گردید، سامانه ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان پس از دریافت کارنامه و حدوداً دو یا سه هفته بعد از اعلام این نتایج امکان پذیر می‌باشد. اعتراضات ثبت شده در این سامانه را آموزش و پرورش هراستان به صورت جداگانه بررسی می نماید و پس از ثبت اعتراض هر دانش‌آموز، نتیجه اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 99 – 98 را در سایت قرار می‌دهد.

دانش آموزان تنها در موارد خاصی می‌توانند اعتراض خود را به ثبت برسانند و بنابراین خارج شدن از این چارچوب مورد تائید نخواهد بود و به متن اعتراض توجه و بررسی نخواهد گردید. چنانچه در سامانه ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان با اعتراض شما موافقت نگردیده باشد، می‌توانید در ذخیره آزمون تیزهوشان شرکت نموده و شانس خود را جهت ورود به این مدرسه امتحان نمایید.

 

تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان 98-99

 

تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان

تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان

تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان در مواردی است که کلیه دانش آموزان با توجه به ظرفیت در نظر گرفته شده نسبت به ثبت نام اقدام ننمایند. برای مثال ممکن است ظرفیت در نظر گرفته شده برای یک کلاس پایه هفتم 12 نفر باشد و 12نفر نیز پذیرفته شده باشند. اما تنها 10 نفر آنان نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. بنابراین تعداد 2 نفر ظرفیت خالی در این کلاس وجود خواهد داشت.

تکمیل ظرفیت مدرسه تیزهوشان، هیچ رابطه‌ای با سامانه ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان نخواهد داشت. حالت دیگری که می‌توان در رابطه با ظرفیت خالی در نظر گرفت، در رابطه با خالی شدن ظرفیت کلاس با توجه به انصراف دانش آموزان از مدرسه مورد نظر به دلایل مختلف می‌باشد. به‌هرحال اگر با اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 99 – 98 موافقت نشده است، می‌توانید شانس خود را در تکمیل ظرفیت امتحان نمایید.

بنابراین توصیه می‌نماییم که گوش به زنگ اخبار اطلاعات در رابطه با آزمون تیزهوشان و اخبار مربوط به آن باشید تا بتوانید در زمان مقرر شده ، نسبت به اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 99 – 98 اقدام نمایید.

 

سامانه ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان ایران تحصیل

خیر خوبی که می توانیم به دانش آموزان و والدین عزیز بدهیم، راه اندازی سامانه ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان ایران تحصیل می باشد. با استفاده از این سامانه، تمامی امور مربوط به اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 98 قابل انجام خواهد بود. بنابراین این سامانه سردرگمی های دانش آموزان و والدین را از بین خواهد برد.

با توجه به نحوه اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 99 – 98 و موارد مجاز جهت این اعتراض، دانش آموزان و والدین ممکن است سردرگمی هایی در این رابطه داشته باشند که مشاورین ما می توانند راهنمایی کاملی در این زمینه به شما عزیران ارائه دهند. همچنین در صورت تمایل خود آنان، به انجام کلیه این امور مبادرت نمایند تا راهنما و کمک کننده ای جهت موفقیت دانش آموزان باشند.

برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 99 – 98 کلیه والدین گرامی می توانند با استفاده از شماره های مندرج در سایت، تماس حاصل نموده و با برقراری ارتباط مشاورین و متخصصین ایران تحصیل، از اطلاعات لازم بهره مند گردند. همچنین سامانه ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان ایران تحصیل در کلیه اختیار متقاضیان عزی می باشد. همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز امکان برقراری ارتباط با متخصصین ایران تحصیل امکان پذیر خواهد بود.

 

جهت اطلاع از اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 98 – 99 – سامانه ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان و نحوه ثبت اعتراض از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

کانال اطلاع رسانی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

کانال اطلاع رسانی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

بیشتر بدانید

ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان 98-99

پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 98-99

بهترین کتاب‌ها برای قبولی در تیزهوشان 98-99

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 98-99

دریافت رمز عبور همگام مدارس

سامانه نام نویسی آزمون ورودی مدارس تیزهوشان

دفترچه ثبت نام آرمون تیزهوشان

نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی

ثبت نام مدارس شاهد

پیش ثبت نام مدارس شاهد

امتیاز بندی مدارس شاهد

سامانه ثبت اعتراض به نتایج تیزهوشان

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 98 – 99

منبع : اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 98


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 11 مهر 1397 ساعت: 15:7
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

دانلود نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی 98-99 و پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی 98-99 و پاسخنامه

نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی

دانش آموزان محترم جهت دریافت نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی 98-99 با شماره های زیر تماس حاصل نمایند

شماره 9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب

 

نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی 98-99

مطالعه نمونه سوالات آزمون ورودی نمونه دولتی 98-99 برای دانش آموزانی کهثبت نام مدارس نمونه دولتی را انجام داده اند بسیار مفید و کاربردی خواهد بود با توجه به اینکه بسیاری از داوطلبان گرامی اولین باری است که در چنین آزمون مهمی شرکت می کنند و با سوالات تستی آشنایی کافی را ندارند مرکز مشاوره ایران تحصیل به منظور ایجاد آشنایی کامل دانش آموزان با نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی در این مقاله امکان دانلود نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی 98-99 و پاسخنامه آن را فراهم نموده لذا داوطلبان محترم می توانند جهت آشنایی بیشتر با سوالات آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی با مرکز ایران تحصیل تماس گرفته ضمن دریافت نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی 98-99 از مشاوره قبولی در آزمون نمونه دولتی بهره مند گردند.

نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی ای که برای داوطلبان محترم ارائه می گردد کاملا رایگان بوده و وجهی دریافت نخواهد شد در ضمن نمونه سوالات آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی که برای دانش آموزان گرامی جمع آوری شده برگرفته از سوالات آزمون های نمونه دولتی سال های گذشته با تفکیک مقطع و استان می باشد که دانش آموزان با مطالعه این نمونه سوالات می توانند درصد موفقیت خود را بسیار بالا ببرند.

طراحی نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی و نیز برگزاری این آزمون در سطح استان ها بر عهده اداره کل آموزش و پرورش استان ها خواهد بود.

 

ویژگی های نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی 98-99

نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی 98-99 صرفا از کتب درسی دانش آموزان مطرح خواهند شد لازم به ذکر است سوالات آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی از بین تمامی سرفصل ها و مباحثی که در چارت تحصیلی آموزش و پرورش که دبیران موظف به تدریس آن ها هستند مطرح خواهند شد.

سطح علمی سوالات آزمون کمی بالاتر از سوالات کتاب درسی خواهد بود به عبارتی دیگر سوالات کاملا مفهومی مطرح خواهند شد یعنی فقط داوطلبانی قادر به پاسخ گویی خواهند بود که به مفاهیم کتب درسی تسلط بیشتری داشته باشند.

تمامی سوالات مطرح شده برای آزمون نمونه دولتی به صورت تستی چهارگزینه ای خواهند بود.

دانش آموزان گرامی در صورتی که قصد دانلود نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی 98-99 و سال های قبل را دارید می توانید با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس گرفته تا سوالات و پاسخ آنها را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. شماره تماس9092305587 ( استان تهران)

 

نکات مربوط به نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی 98-99

1– نمونه سوالاتی که دانش آموزان دریافت خواهند کرد مشابه سوالات آزمون نمونه دولتی خواهد بود اما موفقیت شما فقط به سطح تسلط شما به مباحث بستگی خواهد داشت.

2- سوالات آزمون نمونه دولتی در صورتی که اشتباه پاسخ داده شوند امتیاز منفی برای دانش آموز در نظر گرفته خواهد شد لذا دانش آموزان فقط در صورتی که از جواب صحیح اطمینان دارند پاسخ سوالات را علامت بزنند.

3- هر جوابی که به صورت صحیح وارد شده باشد سه امتیاز برای دانش آموز دربر خواهد داشت.

4- با توجه به این که سوالاتی که پاسخ داده نشوند پوئن منفی برای داوطلب نخواهد داشت پس توصیه می کنیم اگر پاسخ صحیح را دقیقا نمیدانید پاسخ ندهید.

5- سوالات دینی دانش آموزانی که سنی و شیعه می باشند مشترک است اما سوالات دینی دانش آموزان سایر ادیان مختص به خودشان می باشد.

6- در صورت مشاهده 2 پاسخ برای یک سوال طبق قوانین آزمون نمونه دولتی هر دو پاسخ اشتباه منظور خواهد شد و امتیاز منفی دربر خواهد داشت.

جهت دریافت لیست مدارس نمونه دولتی – کارت ورود حضور در جلسه آزمون – اطلاع از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی و اسامی لیست ذخیره آزمون با مرکز مشاوره تحصیلی نمونه دولتی ایران تحصیل تماس بگیرید تماس بگیرید.

 

9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی همه روزه 8 صبح الی 1 شب.

 

جزئیات سوالات آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی 98-99

نام درس تعداد سوالات ضریب دروس
ریاضیات 25 3
علوم تجربی 25 2
زبان انگلیسی 7 1
مطالعات اجتماعی :جغرافی-تاریخ-اجتماعی 10 1
عربی 8 1
فارسی 15 2
پیام های آسمانی 10 2

تعداد نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی صد سوال با زمان پاسخگویی 120 دقیقه می باشد. در صورتی که مایلید در آزمون نمونه دولتی پذیرفته شوید و نیاز به برنامه ریزی تحصیلی – مشاوره قبولی آزمون نمونه دولتی یا مشاوره تحصیلی رایگان دارید با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

 

اهداف برگزاری همه ساله آزمون نمونه دولتی 98-99

با توجه به نوع نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی که بصورت مفهومی و شناختی می باشند پس این نشان دهنده آن است که هدف از آزمون، جذب و گزینش دانش آموزانی است که کتاب ها و مطالب درسی را کاملا می فهمند و تنها حافظه محور نمی باشند. همانطور هم که اشاره نمودیم سوالات هم به گونه ای است که دانش آموز تنها با فهمیدن مفهوم سوال می تواند به نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی پاسخ دهد.

نکته : اگر نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی مفهومی نباشد و بر اساس دانش طرح شود، کلیه دانش آموزانی که از طریق حفظیات دروس را مطالعه نموده اند قادر خواهند بود پاسخگوی نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی باشند. در نتیجه دانش آموزان نخبه قابل شناسایی نبودند.

ضمنا لازم به ذکر است سوالات آزمون نمونه دولتی 98-99 مانند آزمون تیزهوشان شامل سوالات استعداد تحلیلی یا همان سوالات هوش نمی باشد.

 

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون نمونه دولتی 98-99

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 98-99 مطابق آخرین اطلاعیه در مورخ 97/01/28 آغاز خواهد شد ، آزمون نمونه دولتی هر سال زمانی برگزار می شود که دانش آموزان امتحانات خرداد خود را به پایان رسانده و معدل نیمسال آنها مشخص شده باشد. آزمون نمونه دولتی بر خلاف آزمون تیزهوشان بصورت استانی و جدا جدا برگزار می شود. برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی، دانش آموزان می بایست به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی مربوط به استان خود مراجعه نمایند و کارت خود را دریافت و اقدام به چاپ آن نمایند.

نکته مهم : ورود به جلسه آزمون تنها با در دست داشتن کارت ورود به جلسه آزمون ممکن می باشد.

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 98-99

زمان اعلام نتایج آزمون یا همان اعلام اسامی قبول شدگان آزمون مدارس نمونه دولتی 98-99 نیز مطابق سنوات گذشته بین 15 تا 20 روز پس از برگزاری آزمون خواهد بود لذا دانش آموزان گرامی می توانند جهت استعلام قبولی در مدارس نمونه دولتی و دریافت آدرس مدارس نمونه دولتی با مرکز ایرات تحصیل تماس بگیرید.

کانال نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی 98-99

کانال نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی 98-99

مطالب مرتبط :


تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 11 مهر 1397 ساعت: 15:1
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 33