inbr.ir – سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 – 99

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    irantahsil
    ايران تحصيل تخصصي ترين وب سايت علمي كشور در زمينه مشاوره تحصيلي , كنكور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ايجاد گشته تا بتواند با بهره گيري از برترين مشاوران و اساتيد علمي كشور پاسخگوي سوالات شما مردم عزيز باشد اميد است با عنايت حق تعالي و تلاش مجموعه اين مهم به نحو احسن انجام گيرد.

لینک دوستان

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 327
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 56
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 4
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 6
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 19
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 1
    بازدید هفته بازدید هفته : 61
    بازدید ماه بازدید ماه : 60
    بازدید سال بازدید سال : 188
    بازدید کلی بازدید کلی : 4748

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.145.23.123
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان irantahsil و آدرس irantahsil-720.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

inbr.ir – سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 – 99

inbr.ir – سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 – 99

 
inbr.ir

inbr.ir

سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 – 99 – www.inbr.ir

جهت اطلاع از جزئیات بیشتر مربوط به نحوه ثبت نام آزمون نظام مهندسی از سامانه inbr.ir – اطلاع از زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 و دریافت نمونه سوالات و منابع آزمون نظام مهندسی 98 با شماره های زیر تماس بگیرید

 

9099072952 تماس از سراسر کشور – 9092305587 تماس از استان تهران پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب

 

سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98-99 – inbr.ir

آزمون نظام مهندسی 98 مهم ترین رویداد سال 98 برای مهندسین و دانشجویان رشته های فنی مهندسی می باشد که پیرو اطلاعیه سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98www.inbr.ir جزئیات مهمی از این آزمون مطرح خواهیم کرد.

inbr.ir سامانه ثبت نام در آزمون نظام مهندسی است که از جانب سازمان نظام مهندسی کشور در اختیار تمامی متقاضیان ثبت نام آزمون نظام مهندسی ساختمان قرار گرفته است شایان ذکر است همان طور که مستحضر هستید مراحل اولیه ثبت نام در آزمون نظام مهندسی ساختمان چند سالی است صرفا به صورت اینترنتی از درگاه معرفی شده سازمان نظام مهندسی کشور به نشانی www inbr.ir انجام می پذیرد لذا هر گونه مراجعه حضوری متقاضیان محترم به این سازمان بی پاسخ خواهد بود.

inbr.ir تنها مرجع دریافت اطلاعات صحیح و موسخ جهت ثبت نام و شرایط ثبت نام در آزمون نظام مهندسی 98 – 99 خواهد بود لذا متقاضیان محترم حتما جهت به روز بودن اطلاعات خود در زمینه آزمون نظام مهندسی و جزئیات آن اخبار ما را از سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 inbr.ir دنبال نمایند شایان ذکر است کلیه متقاضیان محترم جهت اطلاع از آخرین جزئیات شرایط ثبت نام در آزمون های نظام مهندسی – دریافت نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی – اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 98 و … از سراسر کشور با سامانه مشاوره تلفنی نظام مهندسی ایران تحصیل تماس بگیرند 9099072952 تماس از سراسر کشور – 9092305587 تماس از استان تهران پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب.

 

تمامی شرایط و ضوابط جدید شرکت در آزمون نظام مهندسی در سامانه inbr.ir سازمان نظام مهندسی کشور موجود می باشد

 

زیر گروه های آزمون نظام مهندسی 98 – inbr.ir

به اطلاع تمامی متقاضیان شرکت در آرمون نظام مهندسی 98 – 99 می رسانیم مطابق روال گذشته و اعلامات سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 inbr.ir آزمون نظام مهندسی 98 – 99 در هفت شاخه اصلی عمران – معماری – نقشه برداری – شهر سازی – ترافیک – تاسیسات برقی و تاسیسات مکانیکی برگزار خواهد شد.

پیرو اطلاعیه های مندرج در سامانه inbr.ir هر یک از متقاضیان جهت شرکت در آزمون می بایست شرایط شرکت در آزمون شاخه مربوطه را داشته باشند در غیر این صورت پذیرش وی حتی در صورت قبولی در آزمون ملغی تلقی خواهد شد لذا داوطلبان شرکت در آزمون حتما قبل از اقدام جهت ثبت نام قوانین و شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی را از سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 www.inbr.ir مطالعه نمایند و یا از طریق مشاوره تلفنی آزمون نظام مهندسی با شماره های مذکور تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است مهندسین گرامی تا در آزمون نظام مهندسی حد نصاب قبولی را کسب ننمایند نمی توانند به صورت رسمی در حرفه مهندسی مشغول به کار شوند از سوی دیگر آزمون نظام مهندسی سالانه دو نوبت برگزار می گردد و با توجه به خیل عظیم دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های فنی مهندسی رقابت در قبولی در این آزمون بسیار سخت و سنگین خواهد بود لذا در راستای ارائه خدمات و تسهیل در روند قبولی داوطلبان مرکز ایران تحصیل از طریق مشاوره تلفنی نظام مهندسی آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد.

 

شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی 98 به تفکیک رشته – inbr.ir

شرکت در آزمون نظام مهندسی 98 – 99 مستلزم رعایت تمامی قوانین و ضوابط مندرج در سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی INBR.IR می باشد که به برخی شرایط و ضوابط شرکت در آزمون در این اطلاعیه اشاره می کنیم :

آزمون نظام مهندسی عمران 98-99 – inbr.ir

شرکت در آزمون نظام مهندسی عمران 98 مستلزم داشتن شرایط عمومی شرکت در آزمون های رسمی جمهوری اسلامی ایران می باشد پس از آن باید بگوییم اگر داوطلب قصد شرکت در آزمون نظام مهندسی عمران را با مدرک کارشناسی داشته باشد می بایست حداقل پس از اخد مدرک کارشناسی خود سه سال به صورت حرفه ای در یکی از شاخه های مرتبط با آزمون و مدرک تحصیلی خود سابقه کار داشته باشد.

از جمله رشته هایی که دانش آموختگان این رشته های حق شرکت در آزمون نظام مهندسی عمران را خواهند داشت رشته های مهندسی عمران زیر گروه آب – عمران زیر گروه خط و ابنیه – عمران زیر گروه راهسازی – عمران زیر گروه عمران روستایی – عمران زیر گروه ساختمان سازی و عمران – عمران می باشد که در سامانه inbr.ir ثبت گردیده.

 

مطابق اعلام inbr.ir حداقل سابقه کاری مورد نیاز جهت آزمون نظام مهندسی برای دارندگان مدرک ارشد و دکتری به تریتب 2 و 1 سال است

 

آزمون نظام مهندسی شهرسازی 98-99 – inbr.ir

داوطبانی که قصد اخد پروانه شهرسازی دارند نیز می بایست دارای شرایط عمومی شرکت در آزمون های سراسری کشوری را باشند و همچنین دانش آموخته یکی از رشته های شهرسازی – کارشناسی ارشد محیط زیست یا برنامه ریزی ریزی محیط – مهندسی محیط شهرسازی – طراحی فضای سبز و محوطه سازی و همچنین رشته شهرسازی زیر گروه طراحی شهری باشند جهت اطلاع از دیگر شرایط تکمیلی با مرکز تماس بگیرید.

 

آزمون نظام مهندسی معماری 98 – 99 – inbr.ir

یکی دیگر از زیر گروه هایی که سازمان نظام مهندسی در راستای ارائه محوز قانونی به تحصیل کردگان این گروه آزمون برگزار می نماید گروه معماری است ، شرایط شرکت در آزمون معماری سازمان نظام مهندسی همانند دیگر آزمون های سراسری کشور می باشد با این تفاوت که تمامی داوطلبانی که قصد شرکت در این زیر گروه را دارند می بایست در یکی از رشته های دانشگاهی معماری سنتی – مهندسی معماری – دبیری معماری و معماری زیر گروه مرمت بناهای تاریخی باشد.

 

آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی 98-99 – inbr.ir

از دیگر زیر گروه های پرطرفدار آزمون نظام مهندسی که در امور عمران و ساختمان سازی نیز کاربرد قراوان دارد زیر گروه مکانیک یا تاسیسات مکانیکی است شرکت در آزمون نظام مهندسی مکانیک نیز مطابق اعلامات سامانه www.inbr.ir مستلزم دانش آموخته بودن در یکی از رشته های مهندسی مکانیک – مهندسی مکانیک طراحی و جامدات – مهندسی مکانیک حرارت و سیالات – مدرک معادل لیسانس مکانیک حرارت و سیالات یا مدرک دبیری فنی مکانیک حرارت و سیالات علاوه بر داشتن شرایط عمومی شرکت در آزمون های سراسری کشور خواهد بود.

 

آزمون نظام مهندسی برق یا تاسیسات برقی 98 – 99 – inbr.ir

آزمون نظام مهندسی در زیر گروه برق یا تاسیسات برقی نیز بسیار متقاضی دارد و درآمد مهندسان این زیر گروه نیز قابل توجه است شایان ذکر است شرکت در آزمون نظام مهندسی برق 98 مستلزم رعایت شرایط شرکت در آزمون های سراسری می باشد از دیگر شروط شرکت در آزمون این زیر گروه داشتن مدرک کارشناسی مهندسی برق – مهندسی برق ابزار دقیق – مهندسی برق مخابرات – مهندسی برق کنترل – دبیری فنی برق قدرت یا مدرک معادل لیسانس برق قدرت خواهد بود.

 

آزمون نظام مهندسی ترافیک و نقشه برداری 98-99 – inbr.ir

اخذ مدرک معتبر فعالیت در زمینه ترفیک و نقشه برداری تنها از راه شرکت در آزمون نظام مهندسی این رشته های می باشد ، متقاضیان شرکت در آزمون نظام مهندسی این زیر گروه ها نیز مستلزم اخذ مدرک کارشناسی مهندسی نقشه برداری یا معادل آن برای آزمون نقشه برداری و مدرک معادل لیسانس مهندسی ترافیک یا مدرک راه و ترابری برای آزمون نظام مهندسی ترافیک خواهد بود شایان ذکر است شرکت در آزمون تمامی زیر گروه های نظام مهندسی مطابق اعلامات سامانه inbr.ir مستلزم داشتن شرایط شرکت در آزمون های سراسری کشور می باشد.

 

نکته مهم : شرکت در آزمون نظام مهندسی 98 – 99 پیرو اطلاعیه سامانه inbr.ir مستلزم داشتن مدرک نظام وظیفه برای متقاضیان آقا نخواهد بود.

 

جهت اطلاع از جزئیات بیشتر مربوط به نحوه ثبت نام آزمون نظام مهندسی از سامانه inbr.ir – اطلاع از زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 و دریافت نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی عمران با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 تماس از سراسر کشور – 9092305587 تماس از استان تهران پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب

 

کانال اطلاع رسانی سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98

کانال اطلاع رسانی سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98

 

مطالب مرتبط :

روش تست زنی آزمون نظام مهندسی

چگونه در آزمون نظام مهندسی قبول شویم؟

پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد

نرخ شهریه دانشگاه آزاد

بهترین منابع آزمون نظام مهندسی برق 98

کلید سوالات نظام مهندسی 98

منابع آزمون نظام مهندسی معماری

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98

رشته های ارشد بدون کنکور

منابع مکانیک نظام مهندسی

پذیرش ارشد استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی

سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98

www.inbr.ir

inbr.ir


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 25 شهريور 1397 ساعت: 14:54
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای 97-98

اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای 97-98

 
اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای 97

اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای 97

اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای 97-98 – sanjesh.org

جهت اطلاع از اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای 97-98 و مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97 از سراسر کشور با مرکز شماره های زیر تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای 97-98

به اطلاع کلیه داوطلبان محترمی که جهت ثبت نام کنکور فنی حرفه ای 97 اقدام نموده اند می رسانیم اعلام نتایج کنکور قنی حرفه ای 97-98 اعلام شد و کلیه داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده اند می توانند جهت مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97-98 از طریق سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام به مشاهده نتایج نمایند ضمنا داوطلبان محترم می توانند جهت اطلاع از نتایج کنکور فنی حرفه ای و مشاوره انتخاب رشته کنکور کاردانی 97 با مرکز مشاوره کنکور کاردانی ایران تحصیل به شماره 02170707024 نیز تماس بگیرند.

اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای 97 امسال بر خلاف ادوار قبل بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان اعلام شده یعنی پذیرش داوطلبان صرفا بر اساس معدل مدرک دیپلم وی انجام شده و داوطلبانی که معدل مدرک دیپلمشان بالاتر باشد طبعا شانس بیشتری جهت قبولی در رشته محل های موجود خواهند داشت ضمنا به اطلاع کلیه داوطلبان می رسانیم ضمن اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97-98 اطلاعیه زمان مراجعه حضوری برای تکمیل روند ثبت نام نیز اعلام می شود که کلیه داوطلبانی که در زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97 از قبولی خود در آزمون مطلع می گردند می بایست در زمان مقرر جهت تکمیل مدارک مراجعه حضوری به دانشگاه مربوطه داشته باشند و در صورت عدم مراجعه به موقع قبولی وی باظل تلقی خواهد شد.

اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای 97-98 مطابق سنوات گذشته فقط به صورت اینترنتی بوده و صرفا از سامانه ثبت نام و اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای به نشانی sanjesh.org اعلام خواهد شد لذا داوطلبان محترم می توانند در زمان اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای به سامانه sanjesh.org مراجعه نموده و از جزئیات اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97 با خبر شوند.

 

جهت اطلاع از جزییات اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای 97 – 98 از سراسر کشور با شماره های 02170707028 و یا 02170707024 تماس بگیرید

 

زمان اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای 97-98

به اطلاع کلیه داوطلبان محترمی که جهت شرکت در کنکور فنی حرفه ای 97 اقدام نموده اند می رسانیم مطابق مندرجات دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی 97 ، تاریخ اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای 97-98 مطابق سنوات قبل در نیمه دوم شهریور ماه سال جاری انجام خواهد شد لذا داوطلبان محترم با توجه به زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97 مندرج در دفترچه انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای 97-98 می بایست در موعد مقرر جهت مشاهده اسامی قبولی در آزمون فنی حرفه ای 97 وارد سامانه sanjesh.org شوند و جهت ادامه و تکمیل روند ثبت نام کنکور کاردانی اطلاعیه های سازمان سنجش را از سایت sanjesh.org دنبال کنند.

 

راهنمای مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97-98

به اطلاع کلیه داوطلبان محترم می رسانیم با توجه به اینکه اکثر داوطلبان محترم جهت مشاهده نتایج کنکور فنی حرفه ای 97 از طریق کافی نت ها اقدام می نمایند و گاها نیز مشاهده شده داوطلبان در اثر سو راهنمایی کافی نت ها در مراحل ثبت نام و یا اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای دچار مشکل شده اند در این مقاله راهنمای مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97 را برای شما آماده کرده ایم تا موجب سهولت کار داوطلبان گردد :

 

سامانه اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای 97-98

مطابق سنوات گذشته آزمون فنی حرفه ای سامانه ثبت نام و اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای 97-98 نیز از سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org قابل پیگیری خواهد بود لذا داوطلبان محترم جهت اطلاع از نتایج کنکور فنی حرفه ای 97-98 در تاریخ مقرر به سامانه مراجعه نمایند ، با مراجعه به سامانه سنجش با صفحه زیر مواجه خواهید :

سامانه اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای 97

سامانه اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای 97

 

پس از مشاهده صفحه اصلی سایت سازمان سنجش می بایست وارد قسمت اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای 97 – 98 شوید و از طریق یکی از دو مرحله نسبت به مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97 اقدام نمایید.

 

 

روش اول مشاهده نتایج کنکور فنی حرفه ای 97-98

در روش اول شما میتوانید با توجه با وارد کردن شماره پرونده 6 رقمی و کد پیگیری ثبت نام خود نسبت به قبولی یا عدم قبولی خود در کنکور مطلع شوید :

اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای 97-98 روش 1

اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای 97-98 روش 1

 

 

روش دوم مشاهده نتایج کنکور فنی حرفه ای 97-98

در صورتی که داوطلبی اطلاعات لازم جهت پیگیری اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97 – 98 از طریق روش اول را نداشته باشد می تواند در روش دوم با وارد کردن شماره پرونده شش رقمی و کدملی و سال تولد خود جهت مشاهده نتایج کنکور کاردانی اقدام نماید به صورت زیر :

اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای 97-98 روش 2

اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای 97-98 روش 2

 

کانال اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای 97-98

کانال اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای 97-98

 

جهت اطلاع از اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای 97-98 و مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 97 از سراسر کشور با مرکز شماره های زیر تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

مطالب مرتبط :

منابع کنکور فنی حرفه ای 97

حذف کنکور کاردانی 97

ثبت نام کنکور سراسری

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

اعلام نتایج کنکور فنی حرفه ای


تاریخ ارسال پست: شنبه 17 شهريور 1397 ساعت: 12:34
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد 97 – 98

ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد 97 – 98

 
ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد 97 - 98

ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد 97 – 98

 

جهت اطلاع از ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد 97 – 98 و ثبت نام ورودی بهمن بدون کنکور آزاد 97 از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099071974 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد 97 – 98

ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد 97 – 98 در بهمن ماه آغاز می‌گردد. داوطلبان متقاضی ثبت نام ورودی بهمن بدون کنکور آزاد 97 با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد پس از دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد 97 – 98 و مطالعه دقیق دفترچه، از بین کد رشته محل‌های مندرج در دفترچه تعداد 20 کدرشته را می توانند انتخاب نمایند.

داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی در زمان مقرر شده جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد 97 – 98 با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد جهت ثبت نام اقدام می‌نمایند. متقاضیان ورود به رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد در رشته‌های فیزیوتراپی بدون کنکور و همچنین رشته پرستاری بدون کنکور در صورت واجد شرایط بودن، می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 

 

مقاطع ثبت نام ورودی بهمن کنکور آزاد 97

دانشگاه آزاد اسلامی ضمن آرزوی قبولی برای کلیه داوطلبان علاقه‌مند به علم و دانش، ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد 97 – 98 را در دو مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و همچنین کارشناسی ناپیوسته انجام می دهد. داوطلبان متقاضی ثبت نام ورودی بهمن بدون کنکور آزاد 97 می‌توانند در صورت دارا بودن شرایط برای ثبت نام در این مقطع، با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

از جمله شرایط ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد 97 – 98 در مقطع کاردانی، که داوطلبان ملزم به دارا بودن آن می‌باشند، داشتن گواهینامه دیپلم در رشته‌ها و شاخه‌های نظری ، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش و هنرستان می‌باشد. لازم به ذکر است که متقاضیان ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور، تنها می‌توانند تعداد بیست رشته محل موجود در دفترچه ثبت نام خود را انتخاب نمایند.

تفاوتی که بین دو رشته کاردانی بدون کنکور و کارشناسی وجود دارد، در نوع و ارائه رشته‌های موجود در دفترچه راهنمای ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد 97 – 98 می‌باشد. رشته‌های کاردانی بدون کنکور به جهت تعدد و تنوع، پایین تر از رشته‌های کارشناسی می‌باشند. همچنین ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته در رشته‌های مختلف صورت می‌پذیرد.

داوطلبان توجه داشته باشند طبق آئین نامه تعیین شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی ، برای داوطلبان متقاضی ثبت نام در رشته‌های کارشناسی ناپیوسته ، دارا بودن مدرک کاردانی برای این دسته از داوطلبان الزامی می‌باشد. و تنها دارندگان گواهینامه‌های کاردانی می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

رشته‌های انتخابی متقاضیان دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی حتما بایستی مرتبط با مدارک دیپلم آن‌ها باشد. دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله برخی از قوانین جهت جذب دانشجویان خود از طریق رشته‌های بدون کنکور، تغییراتی را اعمال می‌نماید و همچنین ممکن است قوانین جدیدی را وضع نماید. بنابراین جهت اطلاع از مدارک موجود برای ثبت نام و همچنین اطلاع دقیق از قوانین جذب دانشجو با شماره 02170707028 تماس حاصل نمایید و در صورت شلوغی خطوط با شماره 02170707024 تماس حاصل فرمایید.

 

 

آخرین مهلت ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد 97 – 98

به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد 97 – 98 می رسانیم که ثبت نام از بهمن ماه آغاز ماه می‌گردد و داوطلبان باید مدارک خود را جهت ثبت نام فراهم نمایند. در خصوص زمان شروع کلاس‌ها، این زمان به صلاحدید دانشگاه مربوطه در هر مقطع بستگی خواهد داشت. اطلاع از قوانین و شرایط ورود به دانشگاه آزاد الزامی می‌باشد و داوطلبان ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

متقاضیان محترم توجه داشته باشند که ثبت نام منحصراً از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی و به صورت الکترونیکی صورت خواهد پذیرفت و به مراجعات حضوری پاسخی داده نخواهد شد. در رابطه با آخرین مهلت ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد 97 – 98 نیز می توان گفت این زمان توسط دانشگاه آزادمشخص می گردد.

توصیه ما به داوطلبان گرامی این است که ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکل ننمایید. به دلیل اینکه داوطلبان متأسفانه در روزهای پایانی اقدام به ثبت نام می‌نمایند، خطوطی شلوغ ممکن است منجر به عدم ثبت نام شما داوطلب گرامی گردد. همچنین در صورتی که اطلاعات شما دچار اشکالی باشد، امکان و زمان ویرایش آن را نخواهید داشت.

شایان ذکر است که در وارد نمودن اطلاعات ثبت نامی خود نهایت دقت عمل را داشته باشید. زیرا هرگونه مغایرت اطلاعات واردشده با اصل مدارک، مسئولیت آن به عهده دانشجو می‌باشد و چنانچه حتی در زمان تحصیل، این مغایرت محرض گردد، با دانشجوی متخلف برابر با آئین نامه و قوانین برخورد خواهد گردید.

 

 

اعلام نتایج ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد 97 – 98

پس از ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد 97 – 98 در مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی در صورتی که ثبت نام آن‌ها با موفقیت صورت پذیرد، می‌توانند منتظر اعلام نتایج ثبت نام ورودی بهمن بدون کنکور آزاد 97 باشند. زمان دقیق ثبت نام در سال‌های مختلف با توجه به جدول برنامه ریزی دانشگاه آزاد متغیر می‌باشد. بنابراین جهت اطلاع از زمان دقیق ثبت نام که در سایت ایران تحصیل اعلام خواهد گردید. می‌توانید با مراجعه به سایت، از زمان دقیق آن مطلع گردید و یا در صورت تمایل با شماره‌های مندرج در سایت، تماس حاصل نمایید.

کانال اطلاع رسانی ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد 97

کانال اطلاع رسانی ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد 97

 

جهت اطلاع از ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد 97 – 98 و ثبت نام ورودی بهمن بدون کنکور آزاد 97 از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

مطالب مرتبط

انتخاب رشته کنکور سراسری 97

ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد 97 – 98

ثبت نام ورودی بهمن بدون کنکور آزاد 97

منبع : ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد


تاریخ ارسال پست: پنج شنبه 8 شهريور 1397 ساعت: 10:0
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول مهر 97-98 – سایت ثبت نام edu.uast.ac.ir

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول مهر 97-98 – سایت ثبت نام edu.uast.ac.ir

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول – سامانه ثبت نام علمی کاربردی مهر 97

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول

زمان و نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی ترم مهر 97-98

برای اطلاع از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول – لیست رشته های علمی کاربردی –  و دانلود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی 96-97 و پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با شماره زیر تماس بگیرید: تماس فقط از طریق تلفن ثابت پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل.

 

02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024

 

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول – کاردانی و کارشناسی مهر 97-98

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول 97-98 آغاز شد.کلیه داوطلبان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر 97 می توانند جهت ثبت نام از سایت دانشگاه علمی کاربردی یا همان سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به آدرس edu.uast.ac.ir اقدام نمایند یا جهت ثبت نام و اطلاع از  لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی و … با مرکز مشاوره به شماره 02170707024 از سراسر کشور تماس حاصل نمایند ضمنا زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 97-98 تا اخر مهر ماه ادامه خواهد داشت ، شایان ذکر است شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تاثیر گذار خواهد بود در ضمن منظور از شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی ، تاثیر معدل کتبی دیپلم در پذیرش داوطلب در دانشگاه علمی کاربردی می باشد.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول مهر ماه 97-98 فقط از طریق سایت سنجش و یا تماس با مرکز امکان پذیر خواهد بود. در سال های گذشته همواره فرآیند ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور بصورت اینترنتی بوده ولی گاها سابقه ثبت نام حضوری در مواردی هم وجود داشته است. فرآیند ثبت نام به این شکل است که در طول زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تعیین شده با خرید کارت اعتباری، فرم ثبت نام را تکمیل نموده و انتخاب های خود را مشخص می نمایند. منظور از انتخاب، همان رشته ها و دانشگاه هایی هست که داوطلبان علاقه مند به تحصیل در آنها هستند. تعداد این انتخاب ها برای داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول 97 بیست انتخاب خواهد بود.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نیمسال اول مهر 97-98 در تمامی رشته های موجود در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته امکان پذیر خواهد بود ، ضمنا با توجه به عدم امکان ویرایش لازم است داوطلبان محترم دقت لازم را در انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی داشته باشند و موارد را به دقت وارد نمایند تا مشکلی در پذیرش آن ها بوجود نیاید.

به منظور تسهیل در امور ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نیمسال اول 97-98 داوطلبان می توانند کلیه امور ثبت نامی خود را از طریق تماس با مرکز مشاوره ایران تحصیل انجام دهند و از آدرس و اطلاعات رشته ها و شرایط  ثبت نام علمی کاربردی آگاهی داشته باشند شایان ذکر است کلیه داوطلبان می بایست شرایط ثبت نام علمی کاربردی را دارا بوده و اقدام به ثبت نام نمایند بدیهی است در صورتی که داوطلبی شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را دارا نباشد و اقدام به ثبت نام کند ثبت نام وی باطل تلقی شده و دانشگاه علمی کاربردی هیچ مسئولیتی در قبال این افراد نخواهد داشت.

دانشگاه علمی کاربردی یکی از برترین مراکز علمی آموزشی ایران است که بیش از هزار واحد آموزشی در سراسر کشور دارد. دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت بدون کنکور یا بدون آزمون کاردانی و کارشناسی جامع علمی کاربردی اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند. جهت اطلاع از رشته های دانشگاه علمی کاربردی در شهر خود می‌توانید به سایت دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir مراجعه کنید و یا برای اطلاعات بیشتر با 02170707024 تماس حاصل نموده و از مراکز علمی کاربردی شهر خود و رشته های آن اطلاع یابید. کلیه داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول مهر 97 قبل از اقدام جهت ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی با مشاورین مجرب مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس گرفته تا ضمن آشنایی با رشته های بدون کنکور جامع علمی کاربردی از شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 97 و ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی مطلع شوند.

 

جزییات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول مهر 97-98

رشته های هنر و زبان های خارجی نمونه ای از رشته های بدون آزمون پر متقاضی دانشگاه علمی کاربردی می‌باشند. در دانشگاه جامع علمی کاربردی تنوع رشته ها بسیار است و داوطلبان ثبت نام  رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می‌توانند در مجموعه زبان‌های خارجی، انگلیسی، فرانسوی و در گروه هنر، هنرهای تجسمی، طراحی و دوخت لباس، صنایع دستی، سینما و رشته موسیقی را انتخاب کنند وهمچنین گروه صنعت جامع علمی کاربردی نیز دارای رشته های خوبی است که شامل تمام رشته های فنی و مهندسی مهم نیز میشود ، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال دوم نیز شامل این رشته ها هم خواهد بود.

در ثبت نام و لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه صنعت می‌توانید کلیه رشته‌های مهندسی اعم از مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی مواد (متالوژی) و مهندسی کامپیوتر و مهندسی IT را نیز پیدا کنید.

 

برای اطلاع از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول – لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی – نحوه و زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 97-98 و انجام پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با شماره زیر تماس بگیرید: تماس فقط از طریق تلفن ثابت با شماره02170707028 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل.

 

02170707028و در صورت شلوغی خطوط 02170707024

 

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول مهر 97-98 – بدون آزمون کاردانی و کارشناسی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال دوم در 2 مقطع کاردانی و کارشناسی انجام می شود. در مقطع کاردانی نیاز به داشتن یک مدرک دیپلم نظام جدید یا قدیم در کلیه رشته های نظری، فنی و حرفه ای و یا کاردانش می باشد. داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول مهر 97 ، باید حداکثر تا شهریور 97 مدرک خود را گرفته باشند.
همچنین برای مقطع کارشناسی ناپیوسته داشتن مدرک کاردانی در هر یک از دانشگاه های وزارت علوم و آموزشگاه های مورد تایید آموزش پرورش کل کشور نیاز می باشد داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول ترم مهر 97 در مقطع کارشناسی ناپیوسته، باید حداکثر تا پایان شهریور ماه 97 مدرک کاردانی خود را گرفته باشند.

 

شرایط و شهریه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول مهر 97

کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی موظفند دارای شرایط ثبت نام علمی کاربردی که در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ذکر شده را دارا باشند تا ثبت نام وی نهایی در دانشگاه علمی کاربردی نهایی شود از دیگر شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می توان به موارد زیر اشاره کرد که داوطلبان قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول توجه کافی را به این موارد داشته باشند : شهریه ثابت برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول در مقطع کاردانی بین 350 تا 450 هزار تومان و شهریه متغیر بین 350 تا 550 هزار تومان می باشد. همچنین در مقطع کارشناسی، شهریه ثابت بین 400 تا 475 هزار تومان و شهریه متغیر بین 400 تا 600 هزار تومان می باشد.  این ارقام نسبت به سال گذشته با افزایشی در حدود 10 الی 20 درصد همراه بوده است، همچنین قابل ذکر است که شهریه دانشگاه علمی کاربردی از دانشگاه های غیرانتفاعی و آزاد کمتر و در برخی موارد بیشتر و یا برابر با شهریه دانشگاه پیام نور می باشد.

 

 

مطالب مرتبط :

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از سایت azmoon.org

لیست رشته های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی را از اینجا ببینید

رشته بهداشت حرفه ای بدون کنکور

زمان ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 96-97

آیا مدارک دانشگاه علمی کاربردی معتبر است

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ۹۷

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول 96-97

رشته های پیراپزشکی دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال دوم

اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

اطلاع از میزان دقیق شهریه های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی

شهریه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 97

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

مامایی بدون کنکور 97

ثبت نام علمی کاربردی بهمن 96-97

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 97

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول 97

دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور مهر و بهمن 97-98

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر

نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی ترم مهر 97-98

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول 97

کانال اطلاع رسانی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول مهر 97-98

کانال اطلاع رسانی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول مهر 97-98

 

برای اطلاع از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول 97 ، پیگیری ثبت نام، شرایط پذیرش و دریافت دفترچه دانشگاه علمی کاربردی مهر 97

با مشاوران مرکز مشاوره –  ایران تحصیل تماس بگیرید.

 تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره : 02170707028زمان پاسخگویی همه روزه  8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل.

منبع :  دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول مهر


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 5 شهريور 1397 ساعت: 15:42
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

سامانه اعلام نتایج قبولی علمی کاربردی مهر و بهمن 97 – 98

سامانه اعلام نتایج قبولی علمی کاربردی مهر و بهمن 97 – 98

 

اعلام نتایج علمی کاربردی مهر 97 آغاز شد کلیه داوطلبانی که در مرحله ثبت نام اینترنتی دانشگاه علمی کاربردی شرکت نموده اند جهت مشاهده نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در رشته محل انتخابی می تواندد اطلاعات خود را وارد نموده و از رشته محل قبولی خود مطلع گردند.

درگاه مشاهده و اعلام نتایج علمی کاربردی مهر 97

اعلام نتایج علمی کاربردی مهر 97

اعلام نتایج علمی کاربردی مهر 97

درگاه مشاهده نتایج کاردانی جامع علمی کاربردی مهر و بهمن 97

درگاه مشاهده نتایج کاشناسی ناپیوسته جامع علمی کاربردی مهر و بهمن 97

 

          جهت استعلام قبولی و اطلاع از اعلام نتایج علمی کاربردی مهر 97 با شماره های زیر تماس بگیرید :

 

 تماس فقط از طریق تلفن ثابت با شماره 02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل.

 

اعلام نتایج علمی کاربردی مهر 97 مدتی پس از فرآیند ثبت نام و تنها از طریق درگاه اینترنتی سامانه ثبت نام و اعلام نتایج علمی کاربردی 96 انجام می گیرد. داوطلبین گرامی جهتپیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 97 بعد از زمان اعلام نتایج علمی کاربردی مهر 97 قادر هستند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش و در منوی مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی ، وارد صفحه اعلام نتایج علمی کاربردی مهر 97 شوند. در مرحله بعد لینک اعلام نتایج به تفکیک برای مقاطع کاردانی و کارشناسی وجود دارد که داوطلبین با توجه به مقطع انتخابی خود می توانند از نتایج پذیرش دانشگاه علمی کاربردی در نیمسال دوم 96 باخبر شوند.

اعلام نتایج علمی کاربردی مهر 97 همچنین نیازمند یک سری اطلاعات از قبیل شماره شناسنامه، شماره ملی، کد داوطلبی و یا شماره پرونده می باشد که هر یک از داوطلبین باید این اطلاعات را در فیلد مربوطه وارد نمایند. طبیعی است که نداشتن برخی از این موارد مشکل ساز بوده و فرآیند اعلام نتایج علمی کاربردی مهر 97 برای شما به تاخیر و یا حتی امکان مخدوش شدن شرایط ثبت نام شما می گردد، بنابراین نیاز است تا در حین ثبت نام اطلاعات ضروری را تا پایان فرآیند ثبت نام، اعلام نتایج و پذیرش در دانشگاه مربوطه نزد خود نگه داریم. البته در صورت فراموش کردن باز هم راه هایی برای مشاهده اعلام نتایج وجود دارد که در صورت نیاز می توانید با شماره 02170707024  تماس بگیرید و مشاوره لازم را با توجه به مشکل خود از تیم مرکز مشاوره دانشگاه علمی کاربردی ایران تحصیل دریافت نمایید.

 

سامانه مشاهده اعلام نتایج علمی کاربردی مهر 97

داوطلبین گرامی توجه کنند جهت اطلاع از اعلام نتایج قبولی کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 97 و اعلام نتایج قبولی کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 97 دو شیوه وجود دارد در روش اول تنها کافیست شماره پرونده و شماره شناسنامه خود را در فیلد های مربوطه وارد کنید و با وارد کردن عبارت امنیتی ، اعلام نتایج علمی کاربردی مهر 97 را دریافت نمایید. روش بعدی با توجه به اطلاعات شخصی و هویتی داوطلب می توانید از اعلام نتایج علمی کاربردی مهر 97 باخبر شوید، قابل ذکر است که در کادر های مربوطه داوطلبین باید دقیقا اطلاعاتی را وارد کنند که در هنگام ثبت نام وارد کرده اند.

اعلام نتایج علمی کاربردی

اعلام نتایج علمی کاربردی

اعلام نتایج علمی کاربردی مهر 97 – شرایط و ضوابط ثبت نام

هر یک از داوطلبین که پس از اعلام نتایج علمی کاربردی مهر 97 در رشته انتخابی خود پذیرفته شده اند باید نکات زیر را رعایت نمایند.

  • برطبق قوانین مربوط به گزينش متمركز هر يك از رشته‌هاي تحصيلي گروه ‌هاي آموزشي دوره ‌هاي مذکور از بين داوطلبیني كه حدنصاب لازم را احراز كرده‌اند. پذيرفته ‌شدگان لازم است در يكي از روزهاي که متعاقبا اعلام می گردد با در دست داشتن مدارك مندرج که در ادامه می آید با توجه به كد رشته محل قبولي خود به نشاني تعيين شده در جدول شماره 4 دفترچه راهنماي پذيرش مراجعه کنند.

 

  • برطبق قوانین مربوط به گزينش نيمه ‌متمركز براي رشته‌هايي كه نياز به اقداماتي نظير مصاحبه و يا آزمون عملي دارند، داوطلبین ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی باید براي شركت در يكي از روزهاي که متعاقبا اعلام می گردد با در دست داشتن مدارك مورد نياز كه در ادامه مقاله ذکر می شود با توجه به دانشگاه علمی کاربردی كد رشته محل قبولي خود به نشاني تعيين شده در جدول شماره 4 دفترچه راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی  پذيرش مراجعه کنند . طبیعتا داوطلبینی که در روزهاي تعيين شده براي انجام مراحل نهايي‌گزينش به مراکز مربوطه مراجعه ننمایند از ادامه فرآیند پذیرش باز خواهند ماند.

 

مدارک لازم برای ثبت نام پس از اعلام نتایج علمی کاربردی مهر 97

۶ قطعه عکس 4*3 پرسنلی

اصل و تصویر شناسنامه

اصل و تصویر کارت ملی

اصل و تصویر دیپلم کامل متوسطه

فرم تأییدیه معدل جهت داوطلبینی که دیپلم کامل متوسطه برای آنان صادر نگردیده

مدرک وضعیت نظام وظیفه داوطلبین برای آقایان

گواهی اشتغال به کار به همراه آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار برای پذیرفته‌شدگان شاغل

 

کانال اطلاع رسانی اعلام نتایج علمی کاربردی مهر و بهمن 97

کانال اطلاع رسانی اعلام نتایج علمی کاربردی مهر و بهمن 97

 

با مشاوران مرکز مشاوره دانشگاه علمی کاربردی – ایران تحصیل تماس بگیرید.

 تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره : 02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 زمان پاسخگویی همه روزه  ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل.

جهت استعلام اعلام نتایج علمی کاربردی مهر 97 با مشاوران ما تماس بگیرید

 

مطالب مرتبط :


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 5 شهريور 1397 ساعت: 14:38
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ثبت نام دانشگاه آزاد ورودی مهر 97-98 – azmoon.org

ثبت نام دانشگاه آزاد ورودی مهر 97-98 – azmoon.org

لیست رشته های ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد کاردانی پیوسته بدون کنکور

ثبت نام کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد بدون کنکور

ثبت نام کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بدون کنکور

ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد بدون کنکور

 

جهت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر ماه 97-98 در تمامی رشته ها و دانشگاه های کشور و اطلاع از رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد با شماره های زیر تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی نیمسال اول 97-98

برای اطلاع از شرایط جدید ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور برای مقاطع کاردانی و کارشناسی – پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ورودی مهر 97-98 و ثبت نام های دانشگاه آزاد با شماره زیر تماس بگیرید. تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت پاسخگویی 8 صبح الی یک شب حتی ایام تعطیل

تلفن تماس : 02170707028

 

به اطلاع کلیه داوطلبان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می رساند که با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از طرف هیئت مدیره و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور از ورودی مهر 97-98 به بعد به صورت ثبت نام یا پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود که در این راستا قوانین و شرایط جدیدی بوجود آمده ، کلیه داوطلبان ثبت نام دانشگاه آزاد میتوانند جهت اطلاع از قوانین مصوب جدید دانشگاه آزاد با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی با شماره تماس02170707028  و در صورت شلوغی خطوط 02170707024 به صورت 24 ساعته تماس حاصل نمایند ، ثبت نام نموده و در موعد مقرر برای مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور اقدام نمایند.

به اطلاع کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی  در ترم مهر 97 – 98 می رسانیم پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی از این پس به صورت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی خواهد بود ، لازم به ذکر است پذیرش داوطلبان ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد که تا مهر ماه 97 به صورت بدون کنکور انجام می شد از این پس بر اساس معدل کتبی دیپلم داوطلبان انجام خواهد گرفت و ثبت نام کارشناسی دانشگاه آزاد بر اساس معدل کتبی دیپلم نهایی و کارشناسی ناپیوسته بر اساس معدل کتبی دیپلم و معدل مدرک کاردانی داوطلبان انجام خواهد شد ضمنا شایان ذکر است که هر یک از متقاضیان ثبت نام دانشگاه آزاد می توانند 20 رشته محل از رشته محل های موجود را در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی که در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی در فرم ثبت نام خود وارد کنند و پس از ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی منتظر اعلام نتایج پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد باشند در ضمن به اطلاع می رساند ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد فقط از طریق سامانه Azmoon.org دانشگاه آزاد انجام خواهد شد.

ثبت نام دانشگاه آزاد برای مقاطع کاردانی و کارشناسی در اغلب رشته های تحصیلی برای مهر ماه 97-98 آغاز گشته و فرصتی دوباره برای تحصیل در سال تحصیلی 97 برای دانشجویان عزیز به وجود آمده.  ورود بدون کنکور به دانشگاه آزاد برای مهر 97 منحصر به دانش آموزانی که قصد ورود به دانشگاه آزاد را دارند نمی باشد و تمامی متقاضیانی که شرایط عمومی ورود به دانشگاه آزاد را دارا هستند شامل می شود که ضمن ارائه اطلاعاتی در مورد شهریه رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد شرایط و ضوابط ثبت نام را نیز از این درگاه مطالعه کنید و سپس امور ثبت نامی خود را پیگیری کنید.

ثبت نام دانشگاه آزاد مهر ماه 97

ثبت نام دانشگاه آزاد مهر ماه 97

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور برای ورودی های بهمن ماه شامل دانشجویان کاردانی پیوسته – کاردانی ناپیوسته – کارشناسی پیوسته – کارشناسی ناپیوسته می شود که هر کدام از این زیر گروه ها شرایط خاص  خود را دارند. به عنوان مثال دانش آموزانی که دارای مدرک دیپلم هستند حق ثبت نام در رشته های کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد را ندارند و میتوانند در رشته های کاردانی دانشگاه آزاد ثبت نام کنند اما اگر دانشجویی دارای مدرک فوق دیپلم باشد میتواند در مقطع کارشناسی ناپیوسته یا کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ثبت نام کند. دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد جذب بدون کنکور ندارد و دانشجویان متقاضیان میتوانند بصورت هماهنگ با موسسات آموزش عالی دولتی در آزمون شرکت کنند یا با سوابق تحصیلی خود با شرایطی خاص اقدام به ثبت نام کنند.

 

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور – زمان ثبت نام بدون کنکور ( بر اساس سوابق تحصیلی ) :

ثبت نام دانشگاه آزاد برای نیمسال اول 97 – 98 اغلب از اوایل مرداد ماه شروع میشود و معمولا تا اواخر مهر ماه ادامه دارد که این موضوع برای داوطلبانی که قصد ثبت نام دانشگاه آزاد را دارند بسیار مطلوب است تا بتوانند ارزیابی و برنامه ریزی های لازم برای رشته انتخابی خود داشته باشند تا  بتوانند نتیجه مطلوب خود را کسب کنند.

 

برای اطلاع از زمان دقیق آزمون ها و ثبت نام های دانشگاه آزاد بدون کنکور

برای اطلاع از شرایط کامل آزمون ها و ثبت نام های دانشگاه آزاد بدون آزمون

ورود به سیستم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی

تلفن تماس : 02170707028  و در صورت شلوغی خطوط 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

ثبت نام دانشگاه آزاد _ شرایط ثبت نام :

تمام دانش آموزانی که دارای مدرک تحصیلی دیپلم _ پیش دانشگاهی  در تمام رشته های تحصیلی در دبیرستان یا هنرستان هستند به شرظی که مشمول دوره خدمت نظام وظیفه نباشند میتوانند در دانشگاه آزاد ثبت نام کنند.

ثبت نام دانشگاه آزاد ورودی مهر ماه 97-98 برای کلیه دانشجویانی که دارای مدرک فوق دیپلم (کاردانی) یا لیسانس (کارشناسی) هستند مانعی ندارد و این دسته از دانشجویان میتوانند برای ورود دانشگاه آزاد اقدام کنند و در هر کد رشته و پایه ای شروع به تحصیل کنند.

برای اطلاع بیشتر از شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد نیمسال اول 97-98

برای دریافت لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

برای دریافت لیست کد رشته های کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد

برای دریافت لیست کد رشته های کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

برای دریافت لیست کد رشته های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام ارشد بدون كنكور دانشگاه آزاد

برای آگاهی از واحد های ثبت نام دانشگاه آزاد در کل کشور

با شماره زیر تماس بگیرید شماره تماس : 02170707028  و در صورت شلوغی خطوط 02170707024

تماس فقط از تلفن ثابت و پاسخگویی از 8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل.

کانال ثبت نام دانشگاه آزاد

کانال ثبت نام دانشگاه آزاد

 

مطالب مرتبط:

www.azmoon.org

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول 97

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام ارشد بدون كنكور دانشگاه آزاد 97

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

مشاوره دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

جمع بندی کنکور97

رشته های دانشگاه پیام نور کارشناسی

ثبت نام کنکور سراسری 97

مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ورودی ترم مهر 97-98

ثبت نام دانشگاه آزاد ورودی ترم مهر 97 یا نیمسال اول 97-98

 


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 5 شهريور 1397 ساعت: 13:12
می پسندم نمی پسندم

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول 97-97

 

 
 

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول 97-97

 
ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 97-98

جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و اطلاع از ظرفیت و رشته ها با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی ایران تحصیل تماس بگیرید. تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره 02170707028 و در صورت شلوغی خطوط با 02170707024 حتی ایام تعطیل

 

جهت مشاهده نتایج نهایی ثبت نام دانشگاه آزاد کلیک کنید

 

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر ماه 97-98

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول 97-98 آغاز شد به اطلاع کلیه متقاضیان محترم ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می رسانیم کلیه مراحل ثبت نام اعم از ثبت نام اولیه دانشگاه آزاد – ثبت نام هفت مرحله ای دانشگاه آزاد – ثبت نام نهایی بدون کنکور دانشگاه آزاد  به صورت الکترونیکی و صرفا از طریق سایت ثبت نام azmoon.org  انجام خواهد شد و نیازبه مراجعه حضوری به هیچ یک از واحد های دانشگاه آزاد نمی باشد.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر ماه 97 از امروز 97/05/1 آغاز شده و تا 97/07/30 ادامه خواهد داشت و امکان تمدید مهلت ثبت نام وجود نخواهد داشت.

داوطلبان می توانند برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد تماس بگیرند و ادامه روند ثبت نام خود را تکمیل کنند

ثبت نام دانشجویان به صورت بدون آزمون و در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته و نا پیوسته – کارشناسی پیوسته و ناپیوسته انجام میگیرد لذا داوطلبان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور باید مدارک ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور را با توجه به مقطع ثبت نامی داشته باشند. جهت اطلاع از مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد میتوانید دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد را مطالعه کنید.

به اطلاع کلیه داوطلبان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می رساند مهلت ثبت نام تا 97/07/30 می باشد و ثبت نام صرفا از طریق سایت azmoon.org می باشد ضمنا داوطلبان گرامی می توانند از طریق سامانه ثبت نام تلفنی مرکز مشاوره دانشگاه آزاد – ایران تحصیل نیز اقدام به ثبت نام کنند و رسید ثبت نام را به واحدی که ثبت نام می کنند تحویل دهند.

 

 

مدارک ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور – مهر 97

  1. اصل و کپی کارت ملی
  2. اصل شناسنامه و کپی از تمام صفحات
  3. اصل دیپلم و یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی
  4.  مدرک گواهی معافیت تحصیلی از نظام وظیفه
  5. تکمیل فرم های دفترچه ثبت نام
  6. تاییدیه تحصیلی
  7. شش قطعه عکس سه در چهار.
  8. با توجه به تغییر مکرر مدارک ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور حتما قبل از مراجعه به مراکز ثبت نام یکبار مدارک را با مشاوران سازمان از طریق تلفن مذکور چک بفرمائید.

 

مقاطع ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور – مهر 97

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور امسال نیز مطابق سنوات گذشته برای نیمسال اول آغاز شده و ثبت نام در مقاطع کاردانی پیوسته و نا پیوسته -کارشناسی پیوسته و نا پیوسته انجام میشود.

داوطلبان ثبت نام در هر یک از مقاطع باید شرایط ثبت نام در مقطع مورد نظر را داشته باشند به چند مورد از شرایط اشاره می کنیم:

داوطلبان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مقطع کاردانی پیوسته ملزم به داشتن یکی از مدارک : دیپلم فنی حرفه ای – کاردانش یا مدرک کاردانی و یا بالاتر می باشند.

داوطلبان ثبت نام در مقطع کارشناسی نیز ملزم به داشتن یکی از مدارک : پیش دانشگاهی نظام جدید – دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا مدارک کاردانی و بالاتر می باشند و در  صورت عدم رعایت قوانین با دانشجوی خاطی طبق قوانین برخورد خواهد شد و ثبت نام وی لغو خواهد شد لذا داوطلبان محترم میتوانند شرایط کامل خود را با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد با شماره تماس 02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024 تطبیق دهند سپس اقدام به ثبت نام کنند.

ثبت نام دانش آموزان مقطع پیش دانشگاهی و سال اخر فنی حرفه ای یا کاردانش به ترتیب در مقاطع تحصیلی کارشناسی پیوسته و کاردانی انجام می گیرد به شرطی که مدارک تحصیلی خود را تا پایان ترم اول به واحد دانشگاهی تحویل دهند.

 

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم مهر 97

ثبت نام در دانشگاه های آزاد به صورت بدون آزمون دارای شرایط خاصی نیست و تمامی دانش آموزانی که دارای مدرک پایان تحصیلات (دیپلم و پیش دانشگاهی) باشند می توانند وارد دانشگاه شوند و به تحصیلات خود ادامه دهند.

هر دانشجو فقط میتواند در یک رشته تحصیلی ثبت نام کند و امکان تحصیل همزمان در دو رشته برای هیچ دانشجویی وجود ندارد.

ثبت نام و دریافت رسید به منزله تکمیل ثبت نام نیست و داوطلب باید ثبت نام هفت مرحله ای و ثبت نام در واحد خود را تکمیل کند.

برای اطلاع از شهریه رشته های بدون کنکور اینجا کلیک کنید.

برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور – مشاوره انتخاب رشته بر اساس بازار کار – اطلاع از رشته های پیراپزشکی بدون کنکور -چارت تحصیلی رشته ها – اطلاع از شهریه رشته ها و مقاطع – ثبت نام هفت مرحله ای و… با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی تماس بگیرید.تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره : 02170707024 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ورودی مهر 97 – رشته های کاردانی پیوسته 97-98

  • تربیت بدنی
  • حسابداری
  • کاردانی  فنی برق
  • کاردانی فنی توزیع برق
  • نقشه برداری
  • تاسیسات
  • کاردانی فنی ربات
  • ابزار دقیق
  • مدیریت دولتی
  • کاردانی حرفه ای فوتبال
  • برق صنعتی
  • مکانیک خودرو
  • انتقال برق
  • نقشه کشی صنعتی
  • آسانسور پله برقی
  • شیمی صنایع غذایی
  • کاردانی حرفه ای مربیگری پایه شنا
  • کاردانی فنی سنگ های ساختمان
  • معدن – استخراج معدن

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم مهر 97 – رشته های کاردانی ناپیوسته

  • تربیت معلم قرآن کریم
  • معماری
  • علوم قضایی
  • حسابداری – دولتی
  • حسابداری مالیاتی
  • دامپزشکی
  • صنایع قندسازی
  • بیمه
  • استخراج معادن
  • آموزش حرفه و فن
  • ساخت و تولید
  • موزه داری
  • فنی – پالایش
  • آمار
  • باستان شناسی
  • صنایع غذایی
  • ریخته گری
  • حفاظت و مرمت بناهای تاریخی
  • تکنولوژی مواد غذایی
  • تربیت – دفترفنی ساختمان
  • تکنولوژی آبیاری
  • تکنولوژی شیلات
  • مدیریت صنعتی کاربردی
  • هنرهای تجسمی – نقاشی
  • هنرهای نمایشی

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم مهر 97 – رشته های کارشناسی پیوسته

  •  زمین شناسی
  •  شیلات
  •  شیمی
  •  محیط زیست
  •  مهندسی عمران
  •  ادبیات داستانی
  •  باستان شناسی
  • حسابداری
  • روانشناسی
  •  علوم قضایی
  •  علوم سیاسی
  • دبیری زبان و ادبیات عربی
  • حقوق
  • علوم تربیتی
  • فلسفه
  • فلسفه و حکمت اسلامی
  • علوم حدیث
  • مدیریت بازرگانی
  • مدیریت مالی
  • مدیریت دولتی
  • عکاسی
  • طراحی لباس
  • موسیقی
  • ادبیات نمایشی
  • نمایش – بازیگری
  • آموزش زبان انگلیسی
  • مترجمی زبان آلمانی
  • زبان و ادبیات انگلیسی
  • زبان اسپانیایی

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم مهر 97 – رشته های کارشناسی ناپیوسته

  • آمار
  • معماری
  • مدیریت بیمه
  • محیط زیست
  • باستان شناسی
  • آموزش ریاضی
  • مدیریت صنعتی
  • مدیریت بازرگانی
  • آموزش زبان انگلیسی
  • بهداشت مواد غذایی
  • مهندسی تکنولوژی مخابرات
  • مهندسی تکنولوژی هواپیما
  • مهندسی تکنولوژی الکترونیک
  • هنرهای تجسمی – نقاشی
  • مهندسی شهرسازی
  • مهندسی تکنولوژی فنی رسانه
  • ایمنی صنعتی و محیط کار
  • آموزش و پرورش ابتدایی
  • آموزش راهنمایی و مشاوره
کانال ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

کانال ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

 

مطالب مرتبط :

www.azmoon.org

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول 97

پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن

ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام ارشد بدون كنكور دانشگاه آزاد 97

مشاوره دانشگاه علمی کاربردی   

مشاوره تحصیلی تلفنی

لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی

azmoon.medu.ir

ثبت نام مدارس تیزهوشان

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم مهر 97

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول 97-98

منبع : دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول 


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 5 شهريور 1397 ساعت: 13:5
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم